مجله دیجیزا/ ساعاتی پس از انتشار تصاویر رندر گلکسی S21، همان افشاگر تصاویر رندر گلکسی S21 اولترا را منتشر کرده و همان‌طور که انتظار داشتیم، این دو گوشی طراحی مشابهی دارند.

در پنل جلویی این گوشی شاهد نمایشگر نسبتا خمیده هستیم و این در حالی است که مدل استاندارد گلکسی S21 از نمایشگر تخت بهره می‌برد. طبق اعلام این افشاگر، اندازه‌ نمایشگر گلکسی S21 اولترا بین ۶٫۷ تا ۶٫۹ اینچ خواهد بود.

ماژول دوربین این گوشی مانند مدل استاندارد S21 بخشی از لبه‌ی بدنه را پوشانده است و برخلاف اس ۲۰ اولترا، حالا شاهد بهره‌گیری از دوربین چهارگانه هستیم. این ماژول دوربین بخش قابل توجهی از پنل پشتی را اشغال کرده است و ضخامت بدنه با احتساب این ماژول به ۱۰٫۸ میلی‌متر و بدون حساب کردن آن به ۸٫۹ میلی‌متر می‌رسد.

هنوز در رابطه با سنسورهای به کار رفته در این بخش گزارش چندان موثقی منتشر نشده ولی برای دوربین اصلی می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از نسل جدید سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را داشته باشیم. همچنین در کنار آن هم به احتمال زیاد دوربین‌های اولترا واید، تله‌فوتو و پریسکوپی تعبیه شده است.

در ارتباط با پشتیبانی گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen خبرهای مختلفی منتشر شده ولی طبق اعلام این افشاگر، در بدنه‌ی این گوشی اثری از جایگاه مختص قلم S Pen دیده نمی‌شود؛ البته این موضوع لزوما به معنای نبود پشتیبانی از این قلم نیست. این افشاگر همچنین گزارش‌های مربوط به معرفی زودتر از انتظار خانواده‌ی گلکسی S21 را تأیید کرده و گفته که این گوشی‌ها اوایل زمستان در ماه ژانویه معرفی خواهند شد.