تصاویر واقعی وان‌پلاس نورد بادز ظاهراً با رندرهای چند ماه پیش مطابقت دارد. پوشیدنی مذکور احتمالاً ارزان‌ترین هدفون بی‌سیم این شرکت خواهد بود.
   
‌وان‌پلاس قصد دارد هدفون‌ واقعاً بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه‌اش را با نام تجاری نورد (Nord) عرضه کند. چندی پیش رندرهایی از این پوشیدنی‌ منتشر شد و اکنون تأییدیه‌ی گواهینامه FCC را دریافت کرد. در این فهرست ضمن انتشار تصاویر واقعی هدفون بی‌سیم، اطلاعاتی درباره‌ی ظرفیت باتری و انتظارات از جعبه خرده‌فروشی ارائه شده است.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، سر گوشی‌ها یک بخش لمسی دایره‌ای کوچک و دنباله‌ی آن کوتاه، پهن و صاف خواهد بود. وان‌پلاس نورد بادز (OnePlus Nord Buds) باتری‌ای با ظرفیت ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی در کیس خواهد داشت، درحالی‌که هر گوشی از باتری ۴۱ میلی‌آمپر‌ساعتی بهره خواهد برد. افزون‌براین، به‌نظر می‌رسد یک کابل USB-C به USB-A برای شارژ وجود دارد.

طبق گزارش منتشرشده، نام هدفون و همچنین نسخه‌ی رنگ مشکی آن تأیید شده است؛ اما انتظار می‌رود که حداقل یک نسخه‌ی دیگر با رنگ سفید وجود داشته باشد. کیس شماره مدل E505A و دو گوشی شماره مدل E505AR و E505AL دارند. این هدفون بی‌سیم وان‌پلاس همچنین گواهی BIS در هند را دریافت کرده؛ یعنی احتمالاً در هند نیز عرضه می‌شود.

بزرگ‌ترین سؤال این است که: وان پلاس‌ هدفون بی‌سیم جدیدش را به چه قیمتی به‌فروش می‌رساند؟ درحال‌حاضر، این شرکت مقرون‌به‌صرفه‌ترین پوشیدنی صوتی خود، یعنی Buds Z2 را با قیمت ۹۹ دلار می‌فروشد، اما نورد بادز احتمالاً قیمتی پایین‌تر از آن خواهد داشت.