دیجیزا/ در تست مقاومت گلکسی اس ۲۱ اولترا – Galaxy S21 Ultra خواهیم دید که چقدر پرچمدار جدید سامسونگ می‌تواند از خود محافطت کند.

مدتی از عرضه گوشی‌های جدید شرکت سامسونگ می‌گذرد؛ پرچمدارانی که حال به رقیبی جدی برای سایر گوشی‌ها از جمله آیفون ۱۲ محسوب شده و سال ۲۰۲۱ را با قدرت شروع کرده‌اند. با این وجود از نظر مشخصات فنی و قدرت دوربین، شکی در پیشرفته بودن و قدرت بالای این پرچمداران نیست، اما مسئله مهم زمانی خواهد بود که نام تست مقاومت به میان می‌آید.

اگر پرچمدار بزرگی مانند Galaxy S21 Ultra نتواند از خود دربرابر خراشیدگی، سوزاندن نمایشگر و فشار دست محافظت کند، درواقع زحمات شرکت سامسونگ بی‌فایده بوده و تمام ویژگی‌های ذکر شده بی‌معنی خواهند بود. به همین دلیل است که سازندگان گوشی‌های هوشمند، معمولا دستگاه‌های خود را با میزان مقاومت بالا تولید می‌کنند تا ضربات ساده نتواند که باعث از کار افتادن همیشگی بخشی مانند دوربین آن‌ها شود. همچنین پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا گلس‌هایی طراحی شوند که باعث کاهش آسیب‌های احتمالی به دلیل ضربات وارد شده به گوشی می‌شوند.

به هر حال در ویدیو بالا خواهیم دید که سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا تا چه حد درمقابل این ضربات مقاوم بوده و چطور از آزمون مقاومت جان سالم به در می‌برد.