دیجیزا/ در تریلر جدید ایکس باکس، مایکروسافت شما را دعوت می‌کند تا رویاهای گیمینگ خود را روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در ذهن بپرورانید.
 
طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت امروز تریلر جدیدی برای کنسول‌های نسل بعد خود یعنی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر کرد. عنوان این تریلر «ما رویاپردازان» است و به کمپین تبلیغاتی «به رویاهایت قدرت بده» اشاره می‌کند. در این ویدیو دنیل کالویا، بازیگر فیلم‌های «برو بیرون» و «بلک پنتر» نقش‌آفرینی می‌کند و آهنگ جدیدی از Labrinth به‌نام No Ordinary نیز پخش می‌شود. همان‌طور که از اسم تریلر پیدا است، شکل‌وشمایل اتفاقات درون آن هم به مانند رویا می‌ماند. این کلیپ کوتاه قرار است در جریان مسابقه‌ی یک‌شنبه شب فوتبال آمریکایی بین تیم‌های مینه‌سوتا وایکینگز و سیاتل سی‌هاکس پخش شود.

مایکروسافت داستان این تریلر را این‌گونه توضیح می‌دهد:

داستان از جایی شروع می‌شود که دنیل بعد از اینکه از بیرون به خانه می‌آید، کنترلر بی‌سیم ایکس باکس خود را برمی‌دارد؛ دوستان آنلاینش به او خوش‌آمد می‌گویند و او به‌سرعت از واقعیت به رویای گیمینگ‌اش منتقل می‌شود و بدنش از حالت لایو اکشن به انیمیشن درون بازی تبدیل می‌شود. او پی‌درپی از میان جلوه‌های بصری ممتاز و خیره‌کننده‌ی جهان بازی‌هایی که به مانند رویا می‌مانند عبور می‌کند و سپس بازیکن دیگری را همراه‌با تصورات و رویاهای خاص خودش از بازی‌ها ملاقات می‌کند. آن‌ها می‌فهمند که رویاهای گیمینگ هرکسی منحصر‌به‌فرد است و گیمرهای زیادی با رویاهای متفاوت می‌توانند به‌لطف قدرت ایکس باکس دور یکدیگر جمع شوند.
اگر به خرید کنسول‌های نسل بعد ایکس باکس علاقه دارید لازم نیست زیاد منتظر بمانید، چرا که ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۴۹۹ دلار و ایکس باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) عرضه خواهند شد.