دیجیزا/ بسته الحاقی بازی Doom Eternal در رویداد گیمزکام با نام The Ancient Gods Part One همراه با یک تریلر از گیم پلی آن معرفی شد.

میان زمین و آسمان هرج و مرج شده و خدایان در حال مقابله با شیاطین هستند. با توجه به اطلاعات اندکی که از داستان بسته الحاقی جدید بازی Doom Eternal در دسترس قرار دارد، همین جمله را می‌توان خلاصه بخش داستانی آن در نظر گرفت.

پیش‌تر استودیو بتسدا (Bethseda)، اعلام کرده بود که به دلیل استقبال مناسب هواداران از سال ۲۰۱۶ تا به امروز، آن‌ها قصد دارند تا یک DLC داستانی را برای عنوان Doom Eternal عرضه کنند تا تجربه بخش داستانی حتی بیشتر شود‌. البته اگر که به اسم این DLC دقت کنیم، با توجه به آخر نام آن که نوشته شده Part One به معنی قسمت اول، ظاهرا قسمت دوم و چه بسا سوم از آن نیز در آینده منتشر خواهد شد.

به گفته سازندگان، در این DLC شما به مکان‌هایی در جهان سری بازی Doom سفر خواهید کرد که هرگز آن‌ها را ندیده بودید؛ به علاوه دشمنانی که قبلا با آن‌ها مواجه نشده‌اید.

این DLC برای دو نسخه Year One Pass و همچنین Digital Deluxe Edition به صورت رایگان عرضه خواهد شد؛ پس اگر هرکدام از این دو نسخه را هم‌اکنون در رایانه و یا کنسول بازی خود داشته باشید، پس از انتشار می‌توانید که DLC جدید را دانلود کنید. اما نکته جالب توجه اینجاست که شما حتی اگر اصل بازی Doom Eternal را هم نداشته باشید، می‌توانید بسته الحاقی The Ancient Gods Part One را به صورت جداگانه و به عنوان یک بازی مستقل، با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

این بسته الحاقی در تاریخ ۲۹ دیجیزا (۲۰ اکتبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاعات بیشتری از بخش داستانی این DLC به زودی منتشر خواهد شد.