دیجیزا/ شرکت توکی گیمز (۲K Games) اولین تریلر از گیم‌پلی نسخه‌ی نسل بعدی بازی NBA 2K21 را منتشر کرد. این تریلر برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ اجرا شده است.

تریلر نسخه‌ی نسل بعدی NBA 2K21 بازی میان تیم‌های گلدن استیت واریورز و دالاس ماوریکس را نمایش می‌دهد. در این نسخه شاهد جلوه‌های بصری باکیفیت‌تر هستیم. نسخه‌ی نسل بعدی این بازی یک جهش بزرگ برای این فرنچایز محسوب می‌شود.

نورپردازی نسل بعدی، بافت‌ها، فیزیک، انیمیشن و موارد دیگر بازی NBA 2K21 را به یک اثر زیبا از نظر بصری تبدیل می‌کند حرکات بازیکن، توسط انیمیشن‌های جدیدی  بازسازی و طراحی شده‌اند. این نسخه دارای ۲۰۲ موسیقی در هنگام عرضه است و موسیقی‌های دیگری در آینده عرضه می‌شوند. شرکت توکی گیمز از تاریخ ۱۶ دیجیزا (۷ اکتبر) ویژگی‌های جدیدی از گیم‌پلی نسل بعدی این بازی را در قالب گزارش‌های Courtside ارائه خواهد داد. این موارد شامل گیم‌پلی، حرکات جدید، هوش مصنوعی و دیگر تغییرات بزرگ صورت گرفته در بخش MyPLAYER Builder است. در طی هفته‌های آینده اطلاعات جدیدی از ویژگی‌های بخش‌های MyCAREER, the WNBA, MyGM و MyLeague ارائه خواهد شد.

بازی NBA 2K21 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این بازی در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس، و در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

در ادامه شما را به تماشای تریلر گیم‌پلی نسخه‌ی نسل بعدی NBA 2K21 دعوت می‌کنیم.