دیجیزا/ استودیوی سازنده‌ی بازی Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground که در گذشته به معرفی این اثر پرداخته بود، امروز هم دست به کار شد و ویدئویی از گیم‌پلی آن را در دسترس قرار داد که بخش‌های جالبی از آن را به تصویر می‌کشد.

استودیوی فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) که وظیفه‌ی ساخت بازی Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground را به عهده دارد، امروز ویدئویی چند دقیقه‌ای از این اثر استراتژی نوبتی را در دسترس قرار داد. همان‌طور که از نام این بازی مشخص است، آن را باید یکی از نسخه‌های فرنچایز Warhammer به حساب آورد. در این بازی باید هدایت گروه خود را به دست گرفته و آن را به ارتشی بزرگ تبدیل نمایید. در همین زمینه، سلاح‌ها و آیتم‌های زیادی هم در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های بازی Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground را باید شخصی‌سازی به شمار آورد. بازی‌بازان قادر به شخصی‌سازی شخصیت اصلی و یا حتی سلاح‌ها در این عنوان هستند که نباید از این موضوع به سادگی رد شد. بخش چندنفره‌ای هم در این بازی به چشم می‌خورد که تجربه‌ی آن با دوستان و یا سایر بازی‌بازان از دیگر نقاط جهان امکان‌پذیر خواهد بود. این اثر قرار است در تاریخ ۶ خرداد ۱۴۰۰ (۲۷ می ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد.

به محض دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون بازی Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground، آن‌ها را فورا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. در همین خبر می‌توانید تریلر گفته را مشاهده و دانلود کنید.