همکاری‌های حوزه کریپتو با دنیای ورزش روزبه‌روز در حال افزایش است و این مسئله می‌تواند باعث ورود سرمایه‌های بیشتری به دنیای رمزارزها شود!

به‌تازگی خبر از همکاری Red Bull Racing با یکی از پروژه‌های فعال در حوزه رمزارزها منتشر شده است! این تیم ورزشی که در مسابقات ماشینی و فرمول یک فعالیت دارد، از احتمال بالای ورود به دنیای رمزارزها گفته است.
به گزارش سایت بیت کوینیست، همچنین در چند ماه گذشته، خرید تیم‌های ورزشی توسط پروژه‌های فعال و موفق حوزه کریپتو، بیشتر به چشم می‌خورد. تاکنون چندین معامله در این زمینه انجام شده است و مذاکرات بیشتری نیز درحال انجام است.

بنابر خبر‌های منتشر شده، تیم رد بول (Red Bull) اقدام به شروع همکاری با صرافی بای بیت (ByBit) کرده است! همان‌طور که می‌دانید، صرافی بای بیت، یکی از معروف‌ترین و همچنین محبوب‌ترین صرافی‌های ارز‌های دیجیتال است.

همکاری تیم ورزشی رد بول و صرافی رمزارزی بای بیت، به عنوان بزرگ‌ترین همکاری انجام شده بین دنیای ورزشی و کریپتو لقب گرفته است!
جزئیات همکاری بای بیت و رد بول هنوز فاش نشده است اما بنابر گزارشات منتشر شده، تیم ورزشی رد بول، اقدام به شروع یک همکاری ۳ ساله با صرافی بای بیت کرده است.

بر اساس این همکاری، صرافی بای بیت، اسپانسر اصلی تیم رد بول خواهد بود، همچنین ارزش قراردادی که بین این دو منعقد شده است حدود ۱۵۰ میلیون دلار است!

صرافی بای بیت یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارزی است و حدود ۶ میلیون کاربر فعال دارد، همچنین این صرافی امکان خرید و فروش حدود ۱۵۰ جفت ارز را برای کاربران خود فراهم کرده است.

پس از همکاری صرافی بای بیت با تیم ورزشی فرمول یک رد بول، حالا نوبت به صرافی بایننس (Binance) رسیده است که در این زمینه کاری بکند! صرافی بایننس اقدام به انعقاد قرار داد با یکی از تیم‌های فرمول یکی به نام آلپاین (Alpine) کرده است.

محال است که در حوزه رمزارزها فعال باشید و نام صرافی بایننس را نشنیده باشید! این صرافی بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی دنیا است!

هما‌ن‌طور که دیدید، همکاری‌ پروژه‌های فعال حوزه رمزارزها با دنیای ورزش رو به افزایش است و نمونه‌هایی که در بالا به آن اشاره شد، تنها بخش کوچکی از این همکاری‌ها بود. اکوسیستم رمزارزها در حال رشد است و همکاری آن با تیم‌های ورزشی، سرعت رشد آن را چند برابر خواهد کرد!