دیجیزا/ کاربران تمامی پلتفرم‌ها، تا تاریخ ۱۹ اسفند ماه می‌توانند اولین ماه از اشتراک EA Play خود را با قیمت یک دلار خریداری کنند.
   
EA Play نام سرویس اشتراکی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) است که در گذشته کاربران آن را با نام EA Access می‌شناختند. کاربران با پرداخت اشتراک ماهیانه این سرویس، می‌توانستند بازی‌های قرار گرفته در فهرست بازی‌های EA Play را به‌صورت رایگان تجربه کنند. 

این در حالی است که به‌تازگی الکترونیک آرتز برای تبلیغ این سرویس، تخفیف ویژه‌ای را درنظر گرفته است. کاربران کامپیوتر (استیم و اورجین)، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | اس می‌توانند تا تاریخ ۱۹ اسفند ماه (۹ مارس) اشتراک ماهیانه را با قیمت یک دلار خریداری کنند. 

البته اشاره کنم که تنها اشتراک اولین ماه شما از سرویس EA Play یک دلار خواهد بود. به‌عبارتی، اگر در گذشته این سرویس را خریداری کرده‌اید، قادر به استفاده از این تخفیف نخواهید بود. همچنین پس از استفاده از این سرویس به‌عنوان اولین ماه خود هم باید برای سایر ماه‌ها، EA Play را قیمت ماهیانه ۵ دلار خریداری کنید. همچنین نمی‌توانید اشتراک خود را روی کامپیوتر خریده و از آن روی سایر پلتفرم‌ها استفاده کنید (این قانون برای تمامی پلتفرم‌های ذکر شده صادق است).

از میان بازی‌های قرار گرفته در فهرست EA Play هم بد نیست به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، بازی Need for Speed Heat، بازی Titanfall 2 و A Way Out اشاره داشته باشیم. ازاین‌رو اگر این بازی‌ها را تجربه نکرده‌اید، حال بهترین زمان برای تجربه‌ی آن‌ها است. کاربران با مراجعه به فهرست بازی‌های EA Play می‌توانند تمامی بازی‌های این سرویس را مشاهده کنند. همچنین یک دسترسی ۱۰ ساعته هم به بازی‌های جدید الکترونیک آرتز خواهید داشت.