به‌گفته ایلان ماسک، توییتر به‌زودی نسخه جدید سرویس اشتراکی Blue را در‌ دسترس قرار خواهد داد. این نسخه هزینه بیشتری دارد و تمامی تبلیغات را حذف می‌کند.
 
ایلان ماسک می‌گوید توییتر به‌دنبال اِعمال تغییراتی اساسی در تبلیغات است و به‌زودی نسخه‌ی گران‌تری از سرویس اشتراکی Twitter Blue را روی کار می‌آورد که هیچ تبلیغی نمایش نمی‌دهد: «تبلیغات در توییتر بیش‌از‌حد بزرگ‌اند و به دفعات زیاد نشان‌ داده می‌شوند. اقداماتی در دست انجام است تا در هفته‌های آینده به هر دو مسئله رسیدگی شود.»

ایلان ماسک فعلاً نگفته است که نسخه‌ی جدید سرویس توییتر بلو با چه قیمتی در‌دسترس قرار می‌گیرد. به‌علاوه مشخص نیست که این سرویس قابلیت‌های دیگری نیز خواهد داشت یا نه.
به‌ گزارش بلومبرگ، ماسک از زمان خرید توییتر تلاش زیادی کرده است که وابستگی این شبکه‌ی اجتماعی به تبلیغات را کاهش دهد. شماری از برندها به‌ دلیل نگرانی از سیاست‌های مدیریت محتوا، از توییتر فاصله گرفتند و این موضوع روی درآمدهای شبکه‌ی اجتماعی متن‌محور اثر منفی گذاشت.