سامسونگ اخیرا در سکوت خبری از نسل جدید تبلت مقاوم خود با نام گلکسی Tab Active 4 Pro رونمایی کرده است. این دستگاه منطبق با MIL-STD-810 بوده، به این معنی که می‌تواند در شرایط سخت مقاومت کند. علاوه‌بر این، این محصول دارای گواهی IP68 است که آن را در برابر گردوغبار و آب مقاوم می‌کند. گلکسی تب اکتیو ۴ پرو همچنین با قلم S Pen یکپارچه عرضه می‌شود.

تبلت گلکسی Tab Active 4 Pro سامسونگ
گلکسی تب اکتیو ۴ پرو به نمایشگر ۱۰.۱ اینچی TFT LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ مجهز شده است. این تبلت از یک پردازنده هشت هسته‌ای نامشخص استفاده می‌کند، اگرچه شواهد اولیه حاکی از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G است.

سامسونگ این تبلت را در دو پیکربندی حافظه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌کند. فضای ذخیره‌سازی این دستگاه همچنین ازطریق microSD تا ۱ ترابایت قابل‌افزایش است.

تبلت مقاوم جدید سامسونگ از یک باتری ۷۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی خود را تأمین می‌کند. نکته مهم اینجاست که برخلاف سایر تبلت‌های گلکسی، تب اکتیو ۴ پرو دارای باتری قابل‌تعویض توسط کاربر (فروش جداگانه) است. این قابلیت به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بدون اتلاف وقت برای شارژ مجدد دستگاه، باتری آن را درلحظه تعویض کنند. این یک ویژگی فوق‌العاده است، به‌ویژه برای مشتریان سازمانی که نمی‌توانند هیچ‌وقت خاموش‌شدن تبلت خود ناشی از کمبود باتری را بپذیرند.

سایر مشخصات این تبلت شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED و سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی، ۵G ،LTE ،Wi-Fi 6 ،NFC، اتصال بلوتوث ۵.۲، پورت USB-C و محافظ گوریلا گلس ۵ است. در مورد کیفیت ساخت، این تبلت دارای گواهی IP68 مقاومت در برابر گردوغبار و آب و گواهی MIL-STD-810H می‌باشد به این معنی که تست‌های استاندارد طراحی‌شده توسط ارتش ایالات‌متحده را پشت‌سر گذاشته است.

این تبلت دارای پوشش محافظ ضدضربه بوده و پشتیبانی از Dolby Atmos، دو میکروفون، Samsung Knox ،DeX، اسکنر اثرانگشت، XCover و Top Keys قابل‌تنظیم را به‌همراه دارد. کاور این دستگاه دارای یک جلد مخصوص S Pen است و وزن تبلت + پوشش محافظ و S Pen درمجموع حدود ۸۳۳ گرم برآورد می‌شود.

سامسونگ فروش Galaxy Tab Active 4 Pro را در برخی از کشورهای اروپایی از ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد. این شرکت همچنین این تبلت را در آسیا، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و خاورمیانه با تاریخ و قیمت نامشخصی «در اواخر سال ۲۰۲۲» عرضه خواهد کرد.

نظر شما پیرامون تبلت گلکسی Tab Active 4 Pro سامسونگ چیست؟