دیجیزا/ تاریخ معرفی گوشی هواوی نوا ۸ SE مشخص شد. گوشی Huawei Nova 8 SE از طراحی شبیه به آیفون ۱۲ برخوردار بوده و با قیمت مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌شود.

هواوی گوشی نوا ۷ SE را آوریل گذشته معرفی شد و ماه گذشته غول گوشی‌ساز چینی از نسخه جدید آن به نام Nova 7 SE 5G Youth رونمایی کرد. امروز این شرکت رسماً اعلام کرد که قصد دارد از گوشی هواوی نوا ۸ SE در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) رونمایی کند. هواوی یک عکس تبلیغاتی را در حساب کاربری رسمی ویبو خود منتشر کرده است که تجهیز این گوشی به چهار دوربین پشتی و فریم مسطح میزبان کلیدهای ولوم و پاور را تأیید می‌کند.

یک پوستر منتشر شده دیگر می‌تواند رنگبندی گوشی نوا ۸ اس ای و برخی از مشخصات فنی آن مانند یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی OLED ٬ دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی پشتی و پشتیبانی از توان شارژ ۶۶ وات را تأیید کند.

هواوی هنوز مشخصات فنی کامل این گوشی را تأیید نکرده است٬ اما شایعات به نمایشگر ۶۰ هرتزی +FHD و عرضه در دو نسخه با تراشه‌های متفاوت دیمنسیتی ۷۲۰ و دیمنسیتی ۸۰۰ یو شرکت مدیاتک اشاره دارند. ضمن آنکه گفته می‌شود دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پشتی این گوشی را یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. علاوه بر این٬ یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را بر عهده دارد.