دیجیزا/ یک هفته پیش بود که آنر تاریخ معرفی آنر V40 را ۲۹ دی ماه اعلام کرده بود، با این حال، این شرکت روز گذشته در Weibo اعلام کرد که این رویداد را به ۲۲ ژانویه، ۳ بهمن ماه موکول کرده است.

تعویق معرفی آنر V40
آنر در پستی که در Weibo منتشر کرده است، دلیل تاخیر این مسئله را مربوط به “مکان و تجهیزات کنفرانس” اعلام کرده است و تاریخ جدید معرفی محصول جدیدش را به ۳ بهمن ماه عقب انداخته است. رویداد معرفی ساعت ۱۰ (به وقت محلی) برگزار می شود در تاریخ گفته شده و فروش آنر V40 در همان روز در ساعت ۱۲ ظهر (به وقت محلی) آغاز خواهد شد.

این شرکت به طور رسمی همان پوستری را که در اوایل این هفته در Weibo ظاهر شد ، به اشتراک گذاشته است. این گوشی را در سه رنگ سیاه ، آبی و صورتی نشان می دهد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش منحنی با سوراخ قرص شکل در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی دوگانه است.

مشخصاتی که از آنر V40 انتظار داریم
گفته می شود که ماژول دوربین پشت آنر V40 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل ، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی ، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی ، فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED مجهز شده است. می توان آن را با یک لنز ۱ / ۱.۵x اینچی سونی IMX7XX دید. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دوربین سلفی این مدل منتشر نشده است.

گفته می شود این گوشی به یک پنل ۶.۷۲ اینچی OLED مجهز است که در گوشی هواوی نوا ۸ پرو نیز استفاده می شود. صفحه نمایش + FHD دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و سرعت تاچ لمسی ۳۰۰ هرتز است.

آنر هنوز مشخصات V40 را جزئیات نداده است ، اما شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند توسط Dimensity 1000+ مجهز خواهد شد.

آنر V40 با شارژرهای بی سیم ۶۶ واتی و ۵۰ وات گواهی شده است اما ظرفیت باتری آن هنوز ناشناخته مانده است. ممکن است یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات در خود جای دهد. همچنین شایعه شده است که این گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.