دیجیزا/ هفته آینده HMD Global میزبان رویداد دیگری است که می تواند رونمایی از گوشی های هوشمند جدید نوکیا را شاهد باشد. مراسم نوکیا برای ۱ دیجیزا ۹۹ اعلام شده است و ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران خواهد بود. هنوز مشخص نیست باید منتظر چه دستگاهی باشیم اما مثلا پرچمدار جدید شاید حدس بدی نباشد. البته در اعلامیه نوشته شده “گجتی که شما به آن نیاز دارید” و شاید منتظر یک محصول جدید است!

این شرکت رویداد معرفی مجازی را در دعوت نامه الکترونیکی به Android Authority تأیید کرد. همچنین اشاره به افشای “یک فصل جدید برای گوشی های نوکیا با یک مهمان بسیار ویژه” شد. اطلاعات کمی در مورد دستگاه های واقعی در اختیار قرار دارد اما با توجه به گفته های HMD در اینجا ما “مهمان ویژه” را به عنوان یک پرچمدار مناسب رد نمی کنیم.

نوکیا ۹ پیورویوو مسلما آخرین پرچمدار اصلی این شرکت بود و اگرچه از سخت افزار دوربین بسیار مبتکرانه ای برخوردار بود، اما با ضعف کاربری و عمر باتری ضعیف، از بین رفت. نوکیا ۸.۳ ۵G با قیمت ۵۹۹ یورو (۷۱۱ دلار)، به عنوان اولین گوشی هوشمند ۵G این برند ارایه شد، اما عاقبت جدیدترین مدل PureView از ماه ها قبل شایعه شده است.

HMD Global تمایل دارد چندین دستگاه نوکیا را با قیمت های مختلف ارایه کند، بنابراین انتظار داشته باشید دستگاه های میان رده و اقتصادی در نقش های مکمل بازی کنند. شایعه نوکیا ۷.۳ – که گفته می شود در مجموعه No Time To Die دیده می شود – همچنین می تواند رسما سکوت را بشکند.

مراسم نوکیا به صورت مجازی و یوتیوب پخش خواهد شد. حدس شما برای این مراسم چیست؟ چه چیزی را از نوکیا انتظار دارید؟