دیجیزا/ استودیوی بلوفیش (Blowfish) امروز از تاریخ عرضه‌ی بازی Projection: First Light بر روی پلتفرم‌های مختلف رونمایی کرد. همچنین تریلری از این بازی در دسترس قرار گرفته است که در همین خبر می‌توانید شاهد آن باشید.

Projection: First Light اثری در سبک پازل و پلتفرمر است که در آن باید کنترل شخصیتی به نام Greta را به عهده گرفته و ماجراجویی هیجان انگیزی را آغاز کنید. این بازی ابتدا در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ برروی سیستم عامل iOS عرضه شد و حال سازندگان برای افزایش هواداران، برنامه‌هایی در سر دارند. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به عناوین این سبک هستید، Projection: First Light را به هیچ وجه از دست ندهید. قابل ذکر است که دو استودیوی شدوپلی (Shadowplay) و بلوفیش به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار این بازی را عهده‌دار هستند.

بازی Projection: First Light در تاریخ ۸ دیجیزا ۱۳۹۹ (۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) با قیمت ۱۷٫۹۹ دلار برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. این عنوان از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی، هلندی، روسی، ژاپنی، کره‌ای، چینی، عربی و ترکی پشتیبانی خواهد کرد. ضمنا دموی Projection: First Light هم‌اکنون برای دارندگان اکس‌باکس وان در دسترس است و می‌توانند بخش‌های جالبی از آن را امتحان کنند.