دیجیزا/ مراسم‌های آنپکد سامسونگ، همواره یکی از جذاب‌ترین رویدادهای سالانه مربوط به محصولات سامسونگ هستند. به همین دلیل است که سامسونگ، برای آن برنامه ریزی‌های گسترده‌ای را تدارک می‌بیند. اما صبر کنید؛ تاریخ برگزاری مراسم Unpacked بعدی سامسونگ مشخص شده است! همچنین، سامسونگ از ۴ محصول جدید در این رویداد پرده برداری می‌کند. گلکسی Z Flip 3 و Z Fold 3 هم جزوی از همین رویداد بزرگ هستند.

تاریخ برگزاری مراسم Unpacked بعدی سامسونگ، ٢٠ مرداد ١۴٠٠ خواهد بود
مراسم‌های آنپکد، جذابیت‌های خاص خود را داشته‌اند. معمولاً در مراسم‌های آنپکد سامسونگ، از محصولات مهم و پرچمدار کره‌ای ها رونمایی می‌شود. به طور مثال، سال گذشته در مراسم آنپکد این کمپانی، شاهد رونمایی از اعضای جدید سری گلکسی Note بودیم. اما امسال، متأسفانه خبری از سری Galaxy Note نیست. اما آیا با عدم وجود سری جذاب گلکسی نوت، همچنان جذابیت رویداد آنپکد حفظ می‌شود؟ خب، باید بگوییم چرا که نه!

بر اساس گزارشی از EqualLeaks، تاریخ برگزاری مراسم Unpacked بعدی سامسونگ، ١١ آگست ٢٠٢١ است. این تاریخ، مطابق با ٢٠ مرداد ١۴٠٠ است. این مراسم، ساعت ١٨:٣٠ به وقت تهران برگزار خواهد شد. در آن زمان، ما در دیجیزا برای شما پوشش سریعی از اخبار را تدارک خواهیم دید. تا به اینجا، سامسونگ اعلام کرده است که این مراسم را از وب سایت رسمی خود پخش می‌کند. اما احتمالاً از طریق یوتوب هم می‌توانید آن را دنبال کنید. اما چه محصولاتی در مراسم آنپکد بعدی رونمایی می‌شوند؟

در پوستر منتشر شده مربوط به مراسم آنپکد بعدی، ما تصویر خاصی را نمی‌بینیم. اما هشتگ‌هایی با این مضمون دیده می‌شوند:

– Z Flip 3
– Z Fold 3
– Watch 4
– Buds 2

این هشتگ‌ها، به ما نشان می‌دهند که اطلاعات و شایعاتی که دنبال می‌کردیم، حقیقت داشته‌اند. سامسونگ نام این محصولات و حضور آن‌ها را در مراسم آنپکد بعدی تأیید کرده است. این خبر مسرت بخش، سبب می‌شود تا با رونمایی از دو گوشی منعطف جدید، خلأ سری گلکسی Note سامسونگ تا حد زیادی برطرف شود. آن هم با وجود پشتیبانی از قلم استایلس S-Pen در گلکسی زی فولد ٣!

نظر شما در مورد مراسم آنپکد بعدی چیست؟ بیشتر منتظر رونمایی از کدام محصول هستید؟ آیا این مراسم را به صورت زنده تماشا خواهید کرد؟