دیجیزا/ استودیوی رایارک (Rayark) امروز در خبری اعلام کرد که جدیدترین به‌روزرسانی بازی Deemo در آینده‌ای نزدیک به دست بازی‌بازان خواهد رسید.

Deemo را باید عنوانی ماجراجویی و موسیقی محور به حساب آورد که ابتدا چندی پیش برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و مورد استقبال عده‌ی زیادی از دوست داران این سبک‌ها هم قرار گرفت. تیم سازنده برای افزایش هواداران این بازی برنامه‌هایی داشت که یکی از آن‌ها، توسعه‌ی آن برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS بود.

همچنین تا به حال چند به‌روزرسانی برای Deemo عرضه شده است که تاثیر آن‌ها در محبوب‌تر شدن بازی را نباید نادیده گرفت. گفتنی است که دو شرکت رایارک و فلای‌های ورکس (Flyhigh Works) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده داشته‌اند. این تیم تاکنون عناوین زیادی را در سبک موسیقی محور ساخته است.

طبق اعلام رایارک، مطلع شدیم که به‌روزرسانی ۱٫۷ بازی Deemo در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت که از محتویات آن باید ۲۱ موسیقی جدید و شنیدنی را نام برد. به این ترتیب مجموع موسیقی‌های این اثر به عدد ۳۰۵ رسید که در نوع خود بی نظیر است.

عرضه‌ی این به‌روزرسانی برای گوشی‌های هوشمند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.