دیجیزا/ تیم سازنده‌ی GONNER 2 که در گذشته به معرفی و انتشار تریلرها و تصاویر زیادی از این بازی پرداخته بود، در نهایت امروز تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را مشخص کرد که برای برخی از بازی‌بازان خبر مهمی است. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر آن‌ها، تریلر تازه‌ای از این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در همین خبر آن را با هم تماشا خواهیم کرد.

GONNER 2 را باید عنوانی در سبک‌های اکشن، پلتفرمر و روگ‌لایک به حساب آورد که چند ماه قبل معرفی شد و بازی‌بازان زیادی را برای تجربه‌اش مشتاق کرد. قهرمان نسخه‌ی اول این سری یعنی ایک (Ikk) بار دیگر بازگشته است تا بتوانید کنترل وی را با سلاح‌ها و مهارت‌های عجیبش در دست گرفته و سفر هیجان انگیز دیگری را تجربه کنید. شما در این نسخه به مناطق تیره و تاریک فراوانی می‌روید و از دوستانتان نیز کمک می‌گیرید.

در این بین دشمنان و باس‌های زیادی قصد دارند تا مانع اهداف شما شوند و بازی از این لحاظ تنوع خوبی دارد. از ویژگی‌های برجسته‌ی GONNER 2 باید به طراحی خوب مراحل، جهانی خیالی و رمز و رازهای بی شمار اشاره داشت. ظاهرا این بازی نسبت به گذشته با تفاوت‌های گسترده‌ای همراه شده است و حال باید دید که واکنش طرفداران در این زمینه چه خواهد بود.

در مراسم Gamescom 2020 هم ویدئویی از این بازی منتشر شد. در صورتی که از علاقه‌مندان به آثار دوبعدی و سبک‌های ذکر شده هستید، بازی فوق انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

بازی GONNER 2 قرار است در تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۹ (۲۲ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گیرد و وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را شرکت راو فیوری (Raw Fury) بر عهده خواهد داشت. ضمنا نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این بازی نیز در راه است، اما مشخص نیست که دقیقا چه زمانی به دست دارندگان این کنسول می‌رسد. بنابراین در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون GONNER 2، آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.