دیجیزا/ شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Dogotal) امروز در تازه‌ترین خبر خود از تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی Exit the Gungeon برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان رونمایی کرد. ضمنا جزئیاتی از به‌روزرسانی تازه‌ی این اثر نیز در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

سه استودیوی سینگل‌کر (SingleCore)، داج رول (Dodge Roll) و دیوالور دیجیتال که مجموعا وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی Exit the Gungeon را به عهده دارند، امروز از انتشار این بازی برای کنسول‌های ذکر شده در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۹ (۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) خبر دادند که می‌تواند برای بازی‌بازان زیادی خوشحال کننده باشد.

همزمان با همین روز هم قرار است به‌روزرسانی تازه‌ای تحت عنوان Hello Arms در اختیار هواداران قرار گیرد که از محتویات آن باید به سلاح‌ها، آیتم‌ها بخش دیگری به نام Arsenal Mode اشاره داشت. همچنین فروشگاه جدیدی در بازی ایجام می‌شود تا در آن بتوانید وسایل مورد نیاز خود را خریداری کرده و با قدرت بیشتری در میادین حاضر شوید.

Exit the Gungeon از سری عناوین اکشن و ماجراجویی است که اواخر سال گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، کنسول‌ نینتندو سوییچ . سیستم عامل iOS عرضه شد و استقبال نسبتا خوب افراد را هم در پی داشت.

تیم سازنده از همان زمان برنامه‌هایی برای اقزایش هواداران داشت و در همین راستا، به‌روزرسانی‌های جذابی برای آن منتشر شد. حال این تیم فرصت دارد تا ضمن عرضه‌ی بازی برای پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان، به شمار طرفداران آن اضافه کنند و باید دید که تا چه حد در این زمینه به موفقیت خواهد رسید.

در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون Exit the Gungeon آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.