دیجیزا/ شرکت بلیزارد با انتشار تیزر کوتاهی از تاریخ آغاز رویداد هالووین ترور ۲۰۲۰ بازی چندنفره‌ی Overwatch پرده برداشت.
 
در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بلیزارد از برگزاری رویداد Halloween Terror 2020 بازی Overwatch در تاریخ ۲۲ دیجیزا ۱۳۹۹ (۱۳ اکتبر ۲۰۲۰) خبر داده است. براساس اعلام بلیزارد، رویداد «هالووین ترور ۲۰۲۰» فردا به سرورهای فعال بازی اورواچ راه می‌یابد و به مانند همیشه پوسته‌ها، اسپری‌ها و آیکون‌های جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. یک تیزر تریلر کوتاه از این رویداد سالانه نیز در حساب توییتر بازی Overwatch منتشر شده است که آیتم‌های تزئینی تازه را در معرض نمایش قرار می‌دهد و شما می‌توانید آن را از «اینجا» مشاهده کنید.

در این رویداد هیروهای دیوا، سومبرا، سیگما، بریجت و اکو صاحب آیتم‌های تزئینی جدیدی خواهند شد. بااین‌حال می‌توان انتظار پوسته‌های تازه برای کاراکترهای دیگری را نیز داشته باشیم که احتمالاً در روزهای آتی از آن‌ها رونمایی می‌شود. شرکت بلیزارد تابه‌حال زمان دقیق شروع رویداد «هالووین ترور ۲۰۲۰» را اعلام نکرده است، اما این رویدادها معمولاً در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شوند و بازیکنان می‌توانند از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند.

این رویداد محدود تا تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۹۹ (۳ نوامبر ۲۰۲۰) ادامه خواهد داشت و این بدان معنا است که بازیکنان تنها سه هفته برای تجربه‌ی آن و دریافت تمام آیتم‌های مد نظرشان فرصت دارند. تنها از طریق لوت باکس‌های رویدادها می‌توان آیتم‌های مربوط‌به سال ۲۰۲۰ را دریافت کرد، اما پوسته‌های سال گذشته در جریان برگزاری رویداد هالووین ترور با تخفیف به فروش می‌رسند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از ارز درون بازی Overwatch به تهیه‌ی آن‌ها بپردازند.