دیجیزا/ به‌روزرسان مورد انتظار ۱٫۰ بازی PUBG Mobile بالاخره امروز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این به‌روزرسان که رسما بازی را از حالت بتا خارج خواهد کرد، تغییرات ریز و درشت فراوانی را به همراه دارد.

یکی از تغییرات جالب بازی، اجرا شدن آن با نرخ فریم ۹۰ فریم بر ثانیه برروی آیپد پرو است. پیش از این این حالت تنها برروی وان‌پلاس نورد ممکن بود، اما به نظر می‌رسد که PUBG Mobile با نرخ فریم ۹۰ فریم بر ثانیه، قرار است برروی دستگاه‌های بیشتری هم در دسترس قرار گیرد.

پیش از این هیچ گونه خبری از نرخ فریم ۹۰ فریم بر ثانیه برروی آیپد پرو منتشر نشده بود، اما کاربری در توئیتر با نام Ben Geskin، توانسته تا به این موضوع پی ببرد و آن را با سایرین به اشتراک گذاشته است.

هنوز مشخص نیست که آیا این نرخ فریم برروی موبایل‌های دیگری هم در دسترس قرار گرفته است یا نه، اما بدون شک فقط آیپد پرو نیست که سخت‌افزار لازم را برای اجرای بازی با این نرخ فریم دارد. این یعنی که در آینده‌ی نزدیک، حتی بازی‌های موبایل هم رو به نرخ فریم‌های بسیار بالا خواهند آورد.

با توجه به حذف Fortnite از App Store اپل، PUBG یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال برروی این پلتفرم است. حال بازی‌بازان می‌توانند با این به‌روزرسان جدید، بیش از پیش هم از آن لذت ببرند.