دیجیزا/ استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اخیراً به‌روزرسان ۱.۰۶ بازی Cyberpunk 2077 را برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر کرده است. برای جزئیات بیشتر این خبر با ما همراه باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، به‌روزرسان ۱.۰۶ عنوان Cyberpunk 2077 مشکل ماموریت دوم Conflict را برطرف می‌کند و در عین حال موجب بهبود عملکرد، کاهش میزان کرش و مدیریت حافظه بر روی کنسول‌ها شده است. علاوه بر این، محدودیت ۸ مگابایتی فایل ذخیره‌ی بازی در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی حذف شده است که این محدودیت پیش‌تر موجب خراب شدن فایل‌ها می‌شد.

اطلاعات به‌روزرسان ۱.۰۶ بازی Cyberpunk 2077 به شرح زیر است:

ماموریت

Dum Dum دیگر در جریان ماموریت دوم Conflict، از ورودی Totentanz گم نخواهد شد.

بهبودهای ایجاد شده در نسخه‌های کنسولی

عملکرد فنی بازی و مدیریت حافظه بهبود یافته است. این موارد موجب کاهش تعداد کرش‌ها شده‌اند.

بهبودهای مخصوص نسخه‌ی رایانه‌های شخصی

محدودیت ۸ مگابایتی اندازه‌ی فایل ذخیره در بازی حذف شده است. توجه: با این کار، مشکل خرابی فایل‌های ذخیره‌سازی برطرف می‌شود.

چندی پیش، استودیوی سی‌دی پراجکت رد به‌روزرسان ۱.۰۵ بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کرد که در آن انواع مختلفی از مشکلات برطرف شده بود. با توجه به مشکلات فنی گسترده‌ی بازی، انتظار می‌رود به‌روزرسانی‌های بیشتری در طی هفته‌ها و ماه‌های آینده منتشر شود.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.