دیجیزا/ نینتندو به تازگی به‌روزرسان نسخه‌ی ۱/۱/۰ را برای بازی Super Mario 3D All-Stars منتشر کرده است که مهم‌ترین ویژگی‌های جدید آن شامل امکان تنظیم حرکت دوربین به صورت وارونه و پشتیبانی از کنترلر گیم‌کیوب در بازی Super Mario Sunshine می‌شود.

پس از انتشار بازی Super Mario 3D All-Stars، بازی‌بازان متوجه شدند که نینتندو نحوه‌ی حرکت دوربین در بخش‌های از عناوین Super Mario 64 و Super Mario Sunshine را تغییر داده است. به همین خاطر، برخی از طرفداران نتوانستند تا به راحتی با این تغییر کنار بیایند و خواستار اضافه شدن امکان وارونه کردن حرکت دوربین شدند.

چند هفته قبل، نینتندو اعلام کرد که در حال آماده سازی یک به‌روزرسان برای Super Mario 3D All-Stars که این ویژگی را به بخش تنظیمات بازی خواهد کرد. علاوه بر این گزینه و بهبود‌های عمومی دیگر برای بهبود گیم‌پلی هر سه بازی، توسعه دهندگان حالا پشتیبانی از کنترلر گیم‌کیوب را نیز به بازی Super Mario Sunshine اضافه کرده‌اند. حالا بازی‌بازان می‌توانند این عنوان را همان‌طوری که در گذشته برروی کنسول نسل ششم نینتندو تجربه کردند، بازی کنند.

البته لازم به ذکر است که برای استفاده از کنترلر گیم‌کیوب برروی نینتندو سوییچ باید چند مورد را در نظر داشته باشید. مهم‌ترین چیز این است که شما ابتدا باید آداپتور کنترل گیم‌کیوب که به صورت جداگانه به فروش می‌رسد را تهیه کنید. نکته‌ی دیگر این است که نینتندو سوییچ تنها در حالت اتصال به تلویزیون از این کنترلر پشتیبانی می‌کند. پس اگر صاحب کنسول نینتندو سوییچ لایت هستید، استفاده از کنترلر گیم‌کیوب را فراموش کنید. در نهایت باید اشاره کنیم که به گفته‌ی نینتندو، کلید‌های نمایش داده شده در Super Mario Sunshine دقیقاً مطابق کلید‌های کنترلر گیم‌کیوب نخواهند بود.

بازی Super Mario 3D All-Stars هم‌اکنون برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.