سخت افزار/ هوآوی به‌روزرسانی نرم‌افزار FreeBuds Pro را منتشر کرد. با این به‌روزرسانی قابلیت و توانمندی این هندزفری بی‌سیم افزایش می‌یابد.

هندزفری بی‌سیم FreeBuds Pro ایرباد پرچم‌دار هوآوی است که قابلیت‌های زیاد و کیفیت بالایی را به کاربر ارائه می‌کند. با این که فقط چند ماه از زمان معرفی رسمی این هندزفری می‌گذرد، اما هوآوی سعی کرده با به‌روزرسانی‌های مداوم، قابلیت‌های آن را به‌ روز و کاربردی نگه دارد و بدین ترتیب، تجربه کاربری بسیار خوبی را برای کاربران رقم بزند.

هوآوی در جدیدترین به‌روزرسانی، آخرین پیشرفت و قابلیت‌ها را برای افزایش و بهبود تجربه کاربران به ارمغان آورده است. بر اساس اطلاعات موجود، پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جدید شامل افزایش دقت در اتصال، پایداری بلوتوث و کاهش مصرف برق می‌شود.

در به‌روزرسانی نرم‌افزاری قبلی نیز هوآوی توانسته بود باعث بهبود وضعیت و شرایط شارژ، کاهش مصرف برق و پایداری در اتصال بلوتوث شود و در عمل روند رشد کارایی هوآوی Freebuds pro در به‌روزرسانی‌های مختلف ادامه داشته است.

بهبود پایداری اتصال بلوتوث یکی دیگر از این به‌روزرسانی‌ها است که هوآوی روی آن کار کرده و وضعیت آن را بهبود داده است. هوآوی FreeBuds Pro از طریق بلوتوث به گوشی وصل می‌شود. همین مسئله باعث شده تا هوآوی برای بهبود شرایط اتصال، حساسیت بیشتری از خود نشان دهد و با به‌روزرسانی‌های پی‌درپی این قابلیت را ارتقا دهد.

همچنین می‌توان Freebuds Pro را به عنوان نخستین دستگاهی معرفی کرد که توانایی دریافت صدای استریو واقعی به صورت بی‌سیم را دارد. این قابلیت در کتار سیستم فعال حذف صدای مزاحم در این هندزفری سبب خواهد شد تا هنگام مکالمه، صدای شما برای مخاطب، به صورت کاملا شفاف ارائه شود، آن هم به گونه‌ای که شنونده هیچ صدای اضافی را از محیط پیرامون، متوجه نشود.

البته در حذف صدای باد و محیط توسط هندزفری بی‌سیم هوآوی Freebuds Pro طراحی ارگونومیکی گوشی‌ها نیز نقش زیادی بازی می‌کند. بد نیست بدانید هوآوی FreeBuds Pro مجهز به دو درایو دینامیکی قدرتمند بوده که صدای Bass قدرت‌مندی را به وجود می‌آورد.

 
فایل جدید به‌روزرسانی هوآوی Freebuds Pro با حجم معادل ۲.۷۱ مگابایت در دسترس قرار گرفته و نرم‌افزار دستگاه را به ورژن  ۱.۹.۰.۲۷۸ ارتقاء خواهد یافت.

روش به‌روزرسانی هوآوی FreeBuds Pro، بسیار ساده بوده و می‌توانید این کار را در چند مرحله انجام دهید:

برنامه AI Life را باز کنید.
اطمینان حاصل کنید که اتصال میان گوشی شما و تلفن همراه برقرار است، سپس آن‌ها را درون قاب شارژ قرار داده و در قاب را باز بگذارید. در ادامه کارت مربوطه را برای گوشی‌های FreeBuds Pro انتخاب کرده تا به صفحه اصلی دستگاه دسترسی پیدا کنید.
گزینه Check for Updates را انتخاب کنید.
در صورتی که به‌روزرسانی جدید برای دستگاه شما در دسترس قرار داشته باشد، باید گزینه  (Update) را انتخاب کنید.
منتظر بمانید تا مراحل به‌روزرسانی سیستم دستگاه انجام شود.
هنگامی که به‌روزرسانی تکمیل شد، قاب شارژ دستگاه را بسته و ۱۰ دقیقه برای انجام و اجرای فرایند به‌روزرسانی سیستم عامل، منتظر بمانید.
بدون شک با به‌روزرسانی نرم‌افزار FreeBuds Pro می‌توانید از قابلیت و ویژگی‌های جدید آن به خوبی استفاده کنید. هوآوی از جمله شرکت‌هایی است که حتی پس از فروش محصول نیز در پی ارتقای تجربه کاربری محصولات خود است.