دیجیزا/ همزمان با عرضه‌ی بازی Teppen برای برخی از کشورها، استودیوی کپکام (Capcom) در خبر خوبی اعلام کرد که به‌روزرسانی ۲٫۸ این بازی در در اختیار هواداران قرار گرفته است. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در این زمینه، ما را در ادامه همراهی کنید.

در طی سال‌های اخیر نقش عناوین کارت محور در سرگرم کردن بازی‌بازان پررنگ‌تر شد و حال شاهد استقبال بسیار خوب آن‌ها هستیم. پیش‌بینی‌ها در مورد بازی متفاوت و خاص Teppen نیز درست از آب در آمد و دارندگان گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS، آن را بارها دریافت کردند. البته رایگان بودن این بازی در محبوبیت آن را نباید نادیده گرفت. علاوه‌بر آن، پشتیبانی تیم سازنده و ناشر این اثر یعنی شرکت کپکام از آن بسیار خوب بوده و تا به حال به‌روزرسانی‌های مفیدی هم در دسترس قرار گرفته است.

شخصیت‌هایی از عناوین مختلف نظیر Street Fighter، Devil May Cry، Resident Evil، Okami و Monster Hunter World در Teppen وجود دارند و شما با در اختیار داشتن کارت‌های آن‌ها می‌توانید نبردهای نفس‌گیری را با دیگران انجام داده و لذت ببرید. بازی در محیط‌های متنوعی انجام می‌شود و از هر لحاظ تنوع نسبتا خوبی دارد. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به آثار کارت محور هستید، ار تجربه‌ی Teppen غافل نشوید.

در گذشته Teppen به صورت محدود عرضه شده بود، اما حالا کپکام در تلاش است تا آن را در دیگر نقاط جهان نیز در دسترس قرار دهد تا شاهد افزایش هواداران آن باشد. در همین راستا، این عنوان از امروز در ۱۸ کشور دیگر از قاره‌ی آمریکا منتشر گردید و باید دید که واکنش افراد پیرامون این قضیه چه خواهد بود. ضمنا به‌روزرسانی ۲٫۸ این بازی نیز به دست طرفداران رسید که از محتویات موجود در آن باید به ماموریت‌هایی از بخش Special Mission و یک بخش تازه اشاره داشت.

در صورت دریافت اخبار بیشتر در خصوص Teppen، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.