دیجیزا/ شرکت سازنده‌ی بازی Oddworld: Soulstorm همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز تازه‌ترین به‌روزرسانی این عنوان را در دسترس قرار داد. این به‌روزرسانی بیشتر بر روی رفع مشکلات تمرکز دارد.

استودیوی آدورلد اینهبیتنتس (Oddworld Inhabitants) امروز یک به‌روزرسانی دیگر را برای بازی Oddworld: Soulstorm عرضه کرد. به نقل از سازندگان، این به‌روزرسانی جزئیات بیشتری را در تنظیمات بازی نمایان می‌کند و بازی‌بازان قادر هستند تا برخی از ویژگی‌ها را از روی صفحه حذف کنند.

طرفداران بازی Oddworld: Soulstorm از وجود باگ‌ها و نواقص عجیب آن آشنا هستندو خوشبختانه استودیوی سازنده از چند روز قبل پشتیبانی خود را از این اثر آغاز کرده و در حال انتشار به‌روزرسانی‌های مختلفی برای آن است. به وسیله‌ی تازه‌ترین به‌روزرسانی، درصد قابل توجهی از ایرادات ماموریت‌های گوناگون این بازی برطرف شد تا طرفداران با خیال راحت‌تری آن را ادامه دهند. همچنین بازی‌بازان در خصوص پرش شخصیت اصلی مشکلاتی داشتند و آن را به استودیوی سازنده گزارش کرده بودند که آن هم رفع شد.

حال باید منتظر بود و دید که واکنش هواداران نسبت به به‌روزرسانی ۱٫۰۸ بازی Oddworld: Soulstorm چه خواهد بود. مطمئنا این برای تیم سازنده پایان کار نخواهد بود و در آینده هم می‌توانیم شاهد چند به‌روزرسانی و بسته الحاقی برای این عنوان باشیم.

بازی Oddworld: Soulstorm در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ قابل تجربه است.