دیجیزا/ به نظر می‌رسد که پشتیبانی تیم سازنده‌ی بازی MLB The Show همچنان از این اثر ادامه دارد. این تیم به یکی دیگر از وعده‌های خود عمل کرد و به‌روزرسانی چهارم را در اختیار هواداران قرار داد.

بازی MLB The Show با تمام جذابیت‌ها، مشکلاتی را هم در خود دارد. همین موضوع باعث شده است که تیم سازنده دست به کار شده و به رفع این ایرادات بپردازد. بازی‌بازان در روزهای اخیر درخواست‌های بی‌شماری نسبت به رفع این مشکلات داشته‌اند. خوشبختانه امروز هم به‌روزرسانی دیگری برای MLB The Show در دسترس قرار گرفت که باگ‌ها و ایرادات آن را تا حد زیادی برطرف می‌نماید. این باگ‌ها بیشتر به گیم‌پلی مربوط می‌شوند و امکان تجربه‌ی بازی را از هواداران گرفته بودند.

دو بخش Road to Show و Franchise در بازی MLB The Show وجود دارند که بسیاری از بازی‌بازان را به خود جذب کرده‌اند. متاسفانه این دو از پرباگ‌ترین بخش‌های بازی بوده‌ند و امروز بازی‌بازان می‌توانند با خیال راحت‌تری آن‌ها را ادامه دهند. خبر مربوط به نشر به‌روزرسانی چهارم از طریق حساب رسمی توییتر استودیوی سازنده پخش شد و از امروز هواداران می‌توانند آن را بر روی پلتفرم‌های خود اعمال نمایند.

بازی MLB The Show 21 در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به عناوین ورزشی هستید، این بازی انتخاب ایده‌آلی برای شما عزیزان خواهد بود.