دیجیزا/ به‌روزرسانی ۲٫۰۱ بازی Granblue Fantasy: Versus منتشر شد.

تنها چند ماه از انتشار بازی Granblue Fantasy: Versus برروی پلتفرم‌های مختلف می‌گذرد و تا این جا شاهد پشتیبانی خوب سازندگان از آن بوده‌ایم. در همین راستا، تیم سازنده امروز اعلام کرد که تازه‌ترین به‌روزرسانی این عنوان با محتویات فراوان در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی در این خصوص باشید.

عناوین مبارزه‌ای در میان بازی‌بازان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و عده‌ی زیادی هر روز با آن‌ها سرگرم می‌شوند. پیش‌بینی‌ها در مورد Granblue Fantasy: Versus نیز درست از آب در آمد و این بازی به محبوبیت بالایی دست یافته است. در این عنوان باید کاراکتر مد نظر خود را برگزیده و در قالب حالت‌های متنوع، رقابت‌های نفسگیری را آغاز کنید. بخش آنلاین این عنوان را باید از برترین قسمت‌ها به حساب آورد که در آن می‌توانید با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان بازی کرده و لذت ببرید. استودیوی سازنده هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی جالبی را برای آن در دسترس قرار می‌دهند. در همین راستا، چندی پیش اعلام شد که در روزهای آینده دو بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شود که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مطالعه کنید. شایان ذکر است که دو شرکت آرک سیستم ورکس (Arc System Works) و سای‌گیمز (Cygames) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار Granblue Fantasy: Versus را به عهده داشته‌اند.

به‌روزرسانی ۲٫۰۵ بازی Granblue Fantasy: Versus از امروز در اختیار طرفداران قرار گرفته است که مهم‌ترین ویژگی آن را باید کاراکتری به نام Belial به حساب آورد. این کاراکتر قدرت و مهارت‌های مخصوص به خود را دارد و بازی‌بازان با توجه به سلیقه‌ای که دارند، قادر به انتخاب وی خواهند بود. همچنین باگ‌های موجود در گیم‌پلی و مشکلات مربوط به متن بازی نیز تا حد زیادی برطرف شده است و علاوه‌بر آن‌ها، پیشرفت‌هایی را در سیستم مبارزات آن شاهد هستیم. همه‌ی این‌ها دست به دست هم داده است تا با اثر جذاب‌تری سر و کار داشته باشیم. در پایان گفتنی است که بازی Granblue Fantasy: Versus برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۴ قابل تجربه است.