دیجیزا/ شرکت نینتندو که در گذشته از انتشار به‌روزرسانی ۱٫۸٫۰ بازی Animal Crossing: New Horizons خبر داده بود، امروز آن را به دست طرفداران رساند. محتویات بسیار جالبی به وسیله‌ی این به‌روزرسانی به بازی اعمال شده است که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

عناوین شبیه‌سازی همیشه نزد بازی‌بازان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. همان‌طور که اطلاع دارید، این ژانر از چند قسمت مختلف تشکیل شده است و شبیه‌سازی زندگی را باید یکی از آن‌ها به شمار آورد. تا به حال آثار مختلفی از این دسته منتشر شده که اتفاقا استقبال خوب بازی‌بازان را به دنبال داشته است. یکی از این بازی‌ها را باید Animal Crossing: New Horizons دانست که اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کرد.

قابل ذکر است که شرکت نینتندو به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی تولید و انتشار آن را به عهده داشته است.

شما در بازی Animal Crossing: New Horizons باید هدایت شخصیت دلخواه خود را به عهده گرفته و به انجام امور متنوعی بپردازید. بخش‌ها و چالش‌های مختلفی در این نسخه وجود دارد تا بازی‌بازان را مدت‌ها سرگرم کند. تقریبا می‌توان گفت که هیچ فردی از تجربه‌ی این عنوان پشیمان نشده است. پشتیبانی نینتندو نیز از این عنوان ادامه دارد و هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌های مفیدی برای آن منتشر می‌شود که رضایت هواداران را بیش از پیش جلب می‌کند.

حال امروز به‌روزرسانی ۱٫۸٫۰ برای بازی Animal Crossing: New Horizons در دسترس قرار گرفته است که محتویاتی از سری Super Mario را به آن اضافه کرده است. علاوه‌بر اضافه شدن چند کاراکتر از مجموعه‌ی گفته شده، آیتم‌هایی در این زمینه همچون آجرها نیز به بازی آمده است تا دوستداران شخصیت ماریو بتوانند از آن‌ها لذت ببرند. طرفداران مشتاق هستند تا ببینند آیا سایر شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدئویی هم به این عنوان اضافه خواهند شد یا خیر.

به محض دریافت اخبار بیشتر پیرامون بازی Animal Crossing: New Horizons، آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.