دیجیزا/ چندی پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه وان پلاس در حال کار بر روی تلفن جدیدی است که از چیپست مدیاتک Dimensity 1200 5G بهره می‌برد. در آن زمان، هیچ اطلاعاتی درباره نام و مدل این گوشی ارائه نشد. امروز اما، بنچمارک وان پلاس Nord 2 5G منتشر شده است که نشان می‌دهد دستگاه مجهول، پرچمدار میان‌رده‌های این شرکت می‌باشد.

به‌تازگی گوشی OnePlus Nord 2 5G در سایت معیار AI قرار گرفته است که مشخص می‌شود این مدل جدید از سری Nord، دارای چیپست Dimensity 1200 می‌باشد و همان دستگاهیست که پیش‌تر اطلاعات آن به بیرون درز کرده بود.

برای اولین بار در تاریخ این شرکت، وان پلاس از تراشه ساخت مدیاتک استفاده خواهد کرد و به طور تعجب برانگیزی، این مدل از سری Nord می‌باشد.

پیش از این، افشاگر معروف Digital Chat Station فاش کرده بود که گوشی جدید وان پلاس علاوه بر تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰، از یک صفحه نمایش با سوراخ نمایشگر و با وضوح +Full HD و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه نیز بسیار کم باشد.

                                                                                         بنچمارک وان پلاس Nord 2 5G

در قسمت پشت گوشی نیز، طراحی ماژول دوربین مشابه سری OnePlus 9 را خواهیم داشت. تنها تفاوت این است که Nord 2 دارای سه لنز ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی، ۸ مگاپیکسل اولترا واید و ۲ مگاپیکسل ماکرو می‌باشد که به همراه فلاش LED، ترکیب دوربین را کامل می‌کنند.

با این حال، حدود دو هفته گذشته مشخص شد که به احتمال فراوان، نورد جدید به‌عنوان نسخه اصلاح شده ریلمی X9 Pro معرفی خواهد شد.

درحالی‌که مشخصات شارژ دستگاه هنوز فاش نشده است، اما احتمالا از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری در داخل آن استفاده می‌شود. لازم به‌ذکر است که قیمت پیش‌بینی شده این مدل حدود ۳۰۰ دلار(حدود ۷.۴ میلیون تومان) می‌باشد. مدل نسل قبلی یعنی Nord 5G، قیمت پایه ۳۹۹ دلاری(حدود ۹.۹ میلیون تومان) مجهز به اسنپدراگون ۷۶۵G داشت.

این بار نسل جدید وان پلاس نورد به جای یک گوشی میان رده ممتاز مانند مدل قبلی، یک گوشی شبه پرچمدار خواهد بود. در مورد تاریخ معرفی و عرضه دستگاه، هنوز خبری منتشر نشده است.

نظر شما راجع به بنچمارک وان پلاس Nord 2 5G و سایر مشخصات آن چیست؟