دیجیزا/ بنچمارکی منتسب به لپ تاپ جدید هواوی منتشر شده که احتمالاً به میت بوک ایکس یا میت بوک ایکس پرو جدید تعلق داشته و مجهز شدن آن به پردازنده نسل یازدهم اینتل و رم LPDDR4x را نشان می‌دهد.

مشخصات لپ تاپ جدید هواوی در یک وب سایت بنچمارک به نام UserBenchmark و توسط کاربری با نام مستعار rogame_ در توییتر شناسایی شده است و نشان می‌دهد این محصول از پردازنده نسل یازده اینتل Core i7-1160G7، رم ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD برخوردار است.

بر اساس اطلاعاتی که سایت مورد بحث منتشر کرده، مادربرد لپ تاپ جدید هواوی XXXX EULD-WXX9-PCB نام دارد و صفحه نمایش آن رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳:۲ را به ارمغان آورده و از سیستم عامل ویندوز ۱۰ برخوردار است.

در ادامه گزارش آمده که مشخصات فوق احتمالاً به یک میت بوک ایکس یا میت بوک ایکس پرو جدید تعلق دارد. مدل‌های فعلی لپ تاپ‌های یاد شده از پردازنده نسل دهم اینتل و رم LPDDR3 برخوردارند، بنابراین با توجه به این بنچمارک مدل‌های جدید پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.

در حال حاضر مشخص نیست هواوی سال جاری میلادی از این لپ تاپ رونمایی می‌کند یا خیر. هواوی اسفند ماه سال قبل از میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۰ رونمایی کرد و با توجه به اینکه تقریباً هفت ماه از معرفی این مدل می‌گذرد، معرفی جانشین آن چندان دور از ذهن نیست. میت بوک ایکس ۲۰۲۰ نیز اواخر مرداد ماه امسال رونمایی شد، بنابراین هواوی احتمالاً تا سال آینده جانشین آن را معرفی نخواهد کرد.