دیجیزا/ استودیوی سازنده‌ی Meteorfall: Krumit’s Tale امروز اعلام کرد که جدیدترین بسته الحاقی این بازی تا چند روز دیگر به دست بازی‌بازان می‌رسد و شخصیت تازه‌ای را به آن اضافه خواهد کرد. در همین راستا، تریلری از این بسته منتشر شده است که در همین خبر می‌توانید شاهد آن باشید.

Meteorfall: Krumit’s Tale از سری عناوین اکسن و ماجراجویی است که در آن باید با شخصیت‌های دوست داشتنی و بامزه‌ای همراه شده و مبارزات جانانه‌ای با دشمنانتان داشته باشید. در این راه قادر هستید تا از سلاح‌ها و آیتم‌ها مختلفی بهره برده و لذت نبردها را دوچندان کنید.

این بازی ابتدا در ماه آگوست امسال با قیمت ۶٫۹۹ دلار(حدود ۲۲۲ هزار تومان) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت و استقبال بسیار خوبی هم از آن به عمل آمد.

سازندگان تصمیم دارند تا برای افزایش محبوبی بازی، به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی بیشتری را عرضه کنند و باید دید که در این خصوص تا چه حد موفق خواهند بود. در صورتی که از دوست داران این آثار هستید، Meteorfall: Krumit’s Tale را برروی گوشی هوشمند خود تجربه کنید.

جدیدترین بسته الحاقی بازی Meteorfall: Krumit’s Tale، قهرمان دیگری به نام وارفا (Varfa) را به آن اضافه می‌کند و بازی‌بازان می‌توانند پس از برگزیدن وی، از مهارت‌هایش برخوردار شوند.

ضمنا بیش از ۵۰ آیتم جدید به دست بازی‌بازان می‌رسد که نباید آن‌ها را نادیده گرفت. این بسته قرار است در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۹ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) منتشر شود.