دیجیزا/ بعد از حواشی پیش آمده برای عنوان Cyberpunk 2077، استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) سخت در تلاش است تا با ارائه بروزرسانی های گوناگون، این عنوان را به آنچه وعده‌اش را داده بود برساند. حال به نظر می‌رسد بروزرسانی جدید بازی، باگ تازه‌ای را به این عنوان اضافه کرده است.

با انتشار بروزرسانی جدید بازی، برخی از بازی‌بازان در مرحله «Down on the Street» با مشکل مواجه شدند. در این مرحله شخصیت Takemura با شما تماس می‌گیرد و سپس وارد جریان مرحله می‌شوید، حال به‌نظر می‌رسد بعد از منتشر شدن این بروزرسانی، Takemura به برخی از بازی‌بازان زنگ نمی‌زند و همین موضوع باعث می‌شود جریان مرحله با بن‌بست مواجه شود. با این‌حال می‌توان با روشی Takemura را مجبور به تماس با شما کرد، اما مشکل حل نمی‌شود زیرا این شخصیت در تماسی که با شما برقرار می‌کند یه کلمه هم حرف نمی‌زند.

برای این مشکل نیز بازی‌بازان راهکارهایی پیدا کرده‌اند به این صورت که قبل از تماس Takemura، شما باید با شخصیت Judy تماس بگیرید و سپس زمانی که Takemura زنگ می‌زند، تماس او را قطع کنید و یک ماموریت جانبی انجام بدهید سپس باید بیست و چهار ساعت در بازی صبر کنید، در این هنگام شخصیت Takemura به شما زنگ می‌زند و به احتمال زیاد حرفی نیز برای گفتن دارد. درست است که این باگ در روند بازی اختلال ایجاد می‌کند اما با این‌حال تاثیر مخرب و برگشت‌ناپذیری مانند حذف کردن فایل‌های ذخیره بازی ندارد، پس حتی اگر روش‌های بالا برای زنگ زدن Takemura کافی نبود، می‌توانید بدون نگرانی تا انتشار بروزرسانی بعدی بازی صبر کنید.

بازی Cyberpunk 2077 بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.