کلیک/ با اینکه گوشی‌های هوشمند قدرت پردازشی کامپیوترها را ندارند اما می‌توانند بسیاری از نیازهای پایه‌ای کاربران را برآورده کنند. در این مطلب ما قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو بپردازیم.

بهترین برنامه های ادیت فیلم اندروید
برنامه Movavi Video Editor Plus

این اپلیکیشن یک ابزار قدرتمند به جهت ویرایش ویدیوهای ضبط شده توسط گوشی بوده که دارای دو حالت دستی و اتوماتیک است. از جمله قابلیت‌های کلیدی این برنامه می‌توان به جلوه‌های ویژه کلید کروما و امکان دریافت خروجی ویدیوها با کیفیت بالا ۱۰۸۰ اشاره کرد.

برنامه Adobe Premiere Rush
مطمئناً نام این اپلیکیشن را قبلا شنیده‌اید. بله درست حدس زدید این برنامه توسط کمپانی بزرگ Adobe توسعه داده شده است. از جمله امکانات کابردی این اپلیکیشن می‌توان به کنترل همزمان چند بازه زمانی در ویدیو و امکان ذخیره پروژه‌ها روی فضای ابری اشاره کرد.

برنامه InShot
یکی از رایج‌ترین برنامه های ادیت فیلم و ویدیو که بسیاری از کاربران از طریق آن اقدام به ساخت ویدیوهای مناسبتی و… می‌کنند اینشات بوده و دلیل این امر ساده بودن محیط کاربری، امکان افزودن جلوه‌های مختلف، نوشته، آهنگ به ویدیو و کنترل سرعت پخش فایل است.

برنامه PowerDirector
این اپلیکیشن یکی از جامع‌ترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم در این فهرست است. از طریق پاوردایرکتر کاربران می‌توانند به ابزار ویرایش سریع، جلوه‌های مختلف و سایر ابزارهای کاربردی دیگر دسترسی داشته باشند. هم‌چنین قابلیت‌هایی همچون ساخت کلاژ و ایجاد جلوه حرکت آهسته نیز در این برنامه وجود دارد.

برنامه VivaVideo
ویوا ویدیو با وجود سادگی خود یکی از محبوب ترین برنامه‌های ویرایش ویدیو است. تا به امروز این اپلیکیشن به منظور ایجاد تغییرات یا اضافه کردن جلوه‌های بصری یا صوتی برای کلیپ های کوتاه شبکه‌های اجتماعی بسیار مفید واقع شده است.

برنامه KineMaster
از جمله اپلیکیشن‌های قدرتمند در زمینه ویرایش ویدیو کاین‌مستر است. یکی از نکات مثبت درباره این اپلیکیشن امکان ویرایش همزمان چند ویدیو، عکس و جلوه مختلف است. بعلاوه این برنامه از قابلیت کلید کروما نیز بهره می‌برد که می‌تواند دست کاربر را در زمینه ایجاد تغییرات گسترده در ویدیو باز بگذارد.

برنامه FilmoraGo
این اپلیکیشن در فهرست بهترین برنامه های ادیت فیلم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از جمله عملیات‌های پایه‌ای قابل انجام توسط این برنامه می‌توان به برش، تغییر ابعاد ویدیو و ایجاد جلوه‌های مختلف روی ویدیو اشاره کرد. یکی از قابلیت‌های جالب این برنامه امکان معکوس کردن محتوای فیلم است.

به یاد داشته باشید برای استفاده از امکانات کامل برنامه‌های معرفی شده شما باید مبالغی را به جهت خرید اشتراک اپلیکیشن مورد نظر خود بصورت ماهانه یا سالانه پرداخت کنید.

اگر شما هم برنامه مناسبی را به جهت ادیت فیلم می‌شناسید که در فهرست ما از آن یاد نشده است لطفا نام اپلیکیشن و تجربه خود را درباره استفاده از ویرایشگر مورد نظر با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.