دیجیزا/ کمپانی IO Interactive اعلام کرد تمام ایرادات موجود در آخرین نسخه هیتمن تا پایان فوریه برطرف خواهد شد.
بازی Hitman ۳ یک پایان تماشایی برای سه گانه World of Assassination است؛ یک بازی ویدئویی با شکوه و با آوازه خوب که تجربه آن برای گیمرها لذت بخش خواهد بود.

در حقیقت تنها چیزی که باعث اختلال در بازی می‌شود، وعده کمپانی IO Interactive است که به بازیکنان Hitman ۳ قول داده بود می‌توانند اکانت Hitman ۲ خود را به نسخه سوم این بازی وارد کنند و قفل نقشه‌ها را بدون پرداخت هزینه اضافی باز کنند.

این موضوع بدون مشکل در کنسول‌ها جواب داد، اما در مورد کامپیوتر‌های شخصی پیچیده‌تر از حد انتظار بود، زیرا Hitman ۳ روی  فروشگاه Epic Store عرضه شده است، در حالی که Hitman ۲ فقط بر روی Steam به فروش می‌رسد. کمپانی IO ابتدا سعی کرد با ارائه تخفیف “Access Pass” برای Hitman ۲ قول خود را عملی کند اما این اتفاق نیوفتاد.

طبق اعلام شرکت IOI در ماه گذشته فرآیند ورود اطلاعات بازی از عنوان Hitman ۲  مدتی طول می‌کشد، به این معنی که وارد کردن مکان‌های Hitman ۲ در هفته‌های آینده و پس از انتشار Hitman ۳ انجام خواهد شد. البته اکنون بیش از دو هفته است که این بازی منتشر شده و هنوز هیچ خبری از این قابلیت نیست، اما بروزرسانی جدید لیست “مشکلات شناخته شده” در انجمن‌های Hitman می‌گوید که این برنامه IOI تا پایان ماه جاری انجام خواهد شد.

هنوزهیچ نشانه‌ای در مورد چگونگی عملکرد آن وجود ندارد، اما امیدواریم که دردسر کمتری نسبت به فرآیند لازم برای وارد کردن اکانت شما از Hitman 1 به Hitman 2 داشته باشد. کمپانی IO همچنین اعلام کرد که از سه موضوع آزار دهنده دیگر در بازی وجود دارد آگاه است و در حال کار بر روی اصلاحات مورد نیاز آن‌ها است.

این سه موضوع عبارتند از:
بازیکنان به دلیل از دست دادن XP در بازی، قادر به تسلط کامل بر یک مکان نیستند.
بازیکنان نمی‌توانند به بسته Requiem دسترسی پیدا کنند.
بازیکنان با وجود تکمیل مراحل پاداش یا دستاوردی دریافت نمی‌کنند.