دیجیزا/ شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) و استودیوی یوبی‌سافت تورانتو (Ubisoft Toronto)، ناشر و خالق بازی Watch Dogs: Legion، اعلام کردند که به‌روزرسان مربوط به بخش چندنفره‌ی این عنوان با تاخیر، اوایل سال آینده‌ی میلادی در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

تیم سازنده با انتشار پیامی بیان کرده است: «به عنوان بخشی از برنامه‌های ما برای رفع مشکلات بازی، تصمیم گرفتیم عرضه‌ی حالت آنلاین بازی Watch Dogs: Legion را تا اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی به تاخیر بیاندازیم. این موضوع به ما این فرصت را می‌دهد تا برروی رفع مشکلات بخش تک‌نفره تمرکز کرده و همچنین زمان بیشتری را در اختیار ما قرار خواهد داد تا با آزمایش بخش چندنفره مطمئن شویم که در زمان عرضه تجربه‌ای بی‌نقص در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.»

شرکت یوبی‌سافت به‌روزرسان ۲٫۲۰ را به‌زودی در اختیار کاربران پلتفرم‌های مختلف قرار خواهد داد که در کنار اضافه کردن دکمه‌ی Save Game به نسخه‌ی رایانه‌های شخصی، برخی دیگر از مشکلات موجود در بازی Watch Dogs: Legion را نیز رفع خواهد کرد.

بازی Watch Dogs: Legion در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس، سری اس، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.