دیجیزا/ در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، شرکت شیائومی نقش بسیار پررنگی ایفا کرده است.
در ادامه معرفی گوشی‌های پرطرفدار این هفته، چند نکته جالب در این جدول جدید وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. طبق معمول چند هفته اخیر شرکت شیائومی نقش پررنگی را در این رقابت ایفا کرده و رتبه اول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته را به خود اختصاص داده است.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو که هفته قبل در جایگاه سوم قرار داشت اکنون در صدر جدول خودنمایی می‌کند و گوشی نوت ۱۰ معمولی شیائومی هم در رده دوم قرار گرفته، این گوشی هفته قبل در جایگاه چهارم قرار داشت.

اما نکته جالب توجه و عجیب این هفته، حضور گوشی‌های ایسوس است که زمان زیادی در این فهرست جایی نداشتند. گوشی Asus ROG Phone ۵ در جایگاه سومین گوشی پرطرفدار هفته قرار گرفته و باعث شده همه گوشی‌های صدرنشین این هفته، از نشان تجاری شیائومی نباشند.

گوشی هوشمند جدید دیگری که که قبلا در این فهرست نبوده و جدید به شمار می‌رود، گوشی Mi ۱۰S شیائومی است که در رتبه چهارم دیده می‌شود.

نوت 10 شیائومی در بین پرطرفدارترین گوشی های هفته
در کنار دیگر نوت ۱۰‌های شیائومی که هفته قبل هم به صورت خانوادگی در این فهرست حضور داشتند، گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس است که از جایگاه اول هفته قبل به جایگاه ۵ رسیده است. نکته جالب دیگر حضور دوباره هوآوی در این فهرست است، گوشی هواوی P۵۰ در اولین حضور خود در این جدول در جایگاه ششم قرار گرفته و باید دید که آیا هفته بعد هم در این جدول حضور دارد یا خیر.

گوشی Oppo Find X۳ Pro هم گوشی دیگری است که به تازگی در این فهرست دیده می‌شود و در جایگاه هفتم این هفته قرار گرفته است. سامسونگ گلکسی S۲۱ Ultra ۵G هم با یک پله نزول نسبت به هفته قبل در جایگاه هشتم ایستاده است. سامسونگ حضور بسیار کم رنگی در این هفته داشت.

دیگر گوشی هوشمند ایسوس که به تازگی وارد فهرست محبوب‌ترین گوشی ‌های هفته شده Asus ROG Phone ۵ Ultimate است که جایگاه نهم را از آن خود کرده است؛ و در نهایت در رتبه آخر این هفته Samsung Galaxy A۳۲ قرار دارد که با توجه به روند نزولی خود احتمالا هفته بعد دیگر در این فهرست حضور نخواهد داشت.