مطابق قوانین تولید خودرو در ژاپن، ساخت هرگونه خودرو ضدگلوله معادل ساخت سلاح محسوب می‌شود. از این رو برندهای لوکس ژاپنی همچون لکسوس و آکورا هیچ‌گونه خودرو ضدگلوله‌ای را به صورت رسمی تولید نمی‌کنند. به همین دلیل اگر خودروی ژاپنی با روکش ضدگلوله بخواهید، باید به تولیدکنندگان خارج از ژاپن همچون اینکاس متوسل شوید. یکی از جدیدترین محصولات شرکت اینکاس، لکسوس LX 600 ضدگلوله است.

لکسوس LX 600 ضدگلوله اینکاس از سطح حفاظت CEN 1063 BR6 پیروی می‌کند. این سطح به لکسوس LX 600 اینکاس قابلیت مقاومت در برابر گلوله‌های ۷.۶۲میلی متری سلاح AK-47 و نارنجک‌های دستی را می‌دهد.

لکسوس LX 600 اینکاس به شیشه‌های ضخیم، درهای ضدگلوله و یک سلول مسافری محافظت شده مجهز شده است. در واقع به جای ردیف سوم صندلی‌ها در لکسوس LX 600 ، یک سلول ضدگلوله قرار گرفته است که دسترسی به آن از طریق درب پنجم خودرو امکان‌پذیر خواهد بود.

اینکاس از محافظت قسمت‌های آسیب‌پذیر بدنه لکسوس LX 600 نیز غافل نمانده است. مخزن سوخت و زیر بدنه به خوبی مقاوم شده‌اند و سیستم تعلیق خودرو نیز برای حمل وزن بیشتر بهینه‌سازی شده است. لاستیک‌های خودرو نیز از نوع ران فلت هستند که آرامش سواری بیشتری را به همراه دارند و برای فرار از موقعیت‌های حساس مناسب هستند. 

از دیگر تجهیزات لکسوس LX 600 ضدگلوله اینکاس می‌توان به این موارد اشاره کرد: چراغ‌های با پرتو نور بلند، دوربین دید در شب، سیستم آژیر و ارسال آدرس برای نیروهای امدادی، رینگ‌های ضدگلوله و سیستم اطفا حریق محفظه موتور.

لکسوس LX 600 به پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر خورجینی توربوشارژر دوقلو مشترک با تویوتا لندکروزر ۳۰۰ مجهز است. این پیشرانه حداکثر ۴۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۶۴۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. وظیفه انتقال قدرت در لکسوس LX 600 نیز برعهده گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک قرار دارد. از آن‌جایی که اینکاس تغییراتی را در پیشرانه اعمال نکرده است، انتظار داریم شتاب و کشش لکسوس LX 600 نسبت به نسخه عادی اندکی کاهش یافته باشد.