دیجیزا/ شرکت کپ‌کام (Capcom) به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد وب‌سایتی را در راستای همگام‌سازی تمامی سرویس‌ها و خدمات مجموعه‌ی Resident Evil ایجاد کند. در ادامه همراه گیمفا باشید تا به جزئیات تکمیلی این خبر بپردازیم.

به گزارش از و‌ب‌سایت رسمی شرکت کپ‌کام این کمپانی قصد دارد در سال ۲۰۲۱ وب‌سایتی را تحت عنوان Resident Evil Portal راه‌اندازی کند که باعث ادغام و یکپارچه‌سازی تمامی و‌ب‌سایت‌های رسمی مربوط به فرنچایز‌ محبوب و مشهور Resident Evil خواهد شد. به واسطه‌ی وب‌سایت Resident Evil Portal از این پس طرفداران مجموعه‌ی Resident Evil قادر خواهند بود تا تمامی اخبار، خدمات و موارد مربوط به این فرنچایز‌ را تنها با مراجعه به این و‌ب‌سایت، دنبال و پیگیری کنند.

شرکت کپ‌کام در حال حاضر دارای ۵ و‌ب‌سایت رسمی در رابطه با مجموعه‌ی Resident Evil است. این وب‌سایت‌ها عبارت‌اند از وب‌سایت‌های RESIDENT EVIL.NET که مربوط به فعالیت‌های بخش چندنفره‌ و جامه‌ی بازی‌بازان این مجموعه می‌شود، و‌ب‌سایت RESIDENT EVIL Portal که تا پیش از این اطلاعات رسمی مربوط به فرنچایز Resident Evil‌ را پوشش می‌داد و هم‌اکنون به حالت تعلیق درآمده است تا در سال ۲۰۲۱ محلی برای ادغام وب‌سایت‌های رسمی مجموعه‌ی Resident Evil باشد و ۳ و‌ب‌سایت ژاپنی زبان این مجموعه تحت نام‌های RESIDENT EVIL AMBASSADOR PROGRAM، BIOHAZARD CLUB96 و BIOHAZARD Series Official اشاره کرد.

 بنابر اعلام کمپانی کپ‌کام، و‌ب‌سایت Resident Evil Portal مکانی خواهد بود که بازی‌بازان می‌توانند در آن از آخرین اخبار مربوط به مجموعه‌ی Resident Evil‌ از جمله اطلاعات مربوط به عناوین جدید این مجموعه در صنعت بازی‌های ویدئویی، صنعت سینما و تلویزیون و همین‌طور محصولات تزئینی و در کل تمامی موارد این‌چنینی اطلاعات کسب کنند. این شرکت همچنین اعلام کرده است که و‌ب‌سایت Resident Evil Portal محتوای متنوع دیگری را فارغ از محتوای مربوط به پوشش اخبار، در اختیار طرفداران قدیمی و جدید مجموعه‌ی Resident Evil‌ قرار خواهد داد که در حال حاضر توضیحات دقیقی از ماهیت آن‌ها به اشتراک گذاشته نشده است. افزون بر همه‌ی موارد ذکر شده، و‌ب‌سایت Resident Evil Portal مکانی برای طرفداران این مجموعه خواهد بود تا بتوانند علاوه بر انجام بحث و گفتگو با یکدیگر، سوابق و افتخاراتی که توانسته‌اند تا کنون در رابطه با فرنچایز Resident Evil‌ کسب کنند را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

در نهایت از شما کاربران عزیز می‌خواهیم تا نظر خود را در رابطه با و‌ب‌سایت Resident Evil Portal که قرار است در سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را آغاز کند، با ما به اشتراک بگذارید.