دیجیزا/ تیم سازنده‌ی Rainy Season که در گذشته از انتشار این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی خبر داده بود، امروز آن را در دسترس قرار داد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلری از این اثر عرضه شده است که در همین خبر می‌توانید شاهد آن باشید.

Rainy Season عنوانی در سبک‌های داستان محور و ماجراجویی است که تنها یک ساعت گیم‌پلی دارد، اما همین زمان کوتاه هم می‌تواند باعث جلب رضایت بازی‌بازان و به خصوص علاقه‌مندان به سبک‌های ذکر شده شود.

این بازی داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که به دلیل بارش شدید باران، ترجیح می‌دهند که در خانه مانده و اوقات خوشی را در کنار هم سپری کنند؛ غافل از این که به نکات مرموزی برخورد می‌کنند و باید به حل آن‌ها بپردازند. در این عنوان می‌توانید به تمام اشیای خانه دسترسی داشته و با اعضای خانواده به گفتگو بپردازید. قابل ذکر است که استودیوی ایناسا فوجیو (Inasa Fujio) وظیفه‌ی ساخت و انتشار این بازی را به عهده داشته است.

بازی Rainy Season هم‌اکنون با قیمت ۳.۹۹ دلار(حدود ۸۵ هزار تومان) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی قابل تجربه است. در صورت دریافت اخبار بیشتر از این بازی، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.