دیجیزا/ عنوان اکشن_ماجراجویی و برنده‌ی جایزه Outer Wilds، ساخته‌ی استودیوی موبیوس دیجیتال (Mobius Digital)، تابستان آینده برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در رویداد نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) امروز به صورت رسمی اعلام شد که بازی Outer Wilds تابستان امسال برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و ماجراجویی ۲۲ دقیقه‌ای و تجربه‌ی گیر افتادن در یک حلقه‌ی زمانی را به کنسول محبوب نینتندو می‌آورد.

با عنوان Outer Worlds اشتباه گرفته نشود، عنوان مشهور دیگری که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، بازی Outer Wilds با استقبال شدید منتقدان و جامعه‌ی بازی‌بازان روبرو شد. در این عنوان، بازی‌بازان نقش یک فضانورد بدون نام را بر عهده می‌گیرند که وظیفه دارد تا قبل از پایان جهان، چشم جهان (the Eye of the Universe) را پیدا کند. این در حالی است که خورشید، همراه با هر ستاره‌ی دیگری در جهان، در حال شکل دادن یک ابرنواختر است و بازی را به یک حلقه‌ی ۲۲ دقیقه ای تبدیل می‌کند.

بالاخره رویداد نینتندو دایرکت که مدت‌ها در انتظار آن بودیم در ۱۷ فوریه به صورت رسمی شروع شد و با عناوین جدید به استقبال بازی‌بازان رفت. علاوه بر این، در ین رویداد اعلام شد که بازی‌بازان می‌توانند تابستان امسال عنوان پر طرفدار Outer Wilds را بر روی پلتفرم نینتندو سوییچ داشته باشند. اگرچه تاریخ انتشار یا قیمتی برای این بازی از سمت موبیوس دیجیتال اعلام نشد، اما این اثر در زمان انتشار خود با قیمت ۲۴٫۹۹ دلار(حدود ۶۵۰ هزار تومان) به فروش رسید. اضافه بر این، به نظر نمی‌رسد که هیچ ویژگی جدیدی به نسخه‌ی سوییچ Outer Wilds اضافه گردد.

«شک نکنید که هر چیزی ممکن است! تابستان امسال OUTER WILDS بر روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد!»

پس از انتشار موفقیت آمیز جهانی، عنوان Outer Wilds نامزد دریافت چندین جایزه از جمله بهترین کارگردانی بازی، بهترین روایت داستانی، بهترین طراحی محیط، موسیقی و غیره شد. همچنین، بازی Outer Wilds موفق به کسب سه جایزه‌ی BAFTA از جمله جایزه‌ی بهترین بازی مراسم شد. این بدان معناست که این عنوان توانست تا بازی‌های به شدت محبوب و پرطرفدار دیگری مانند عناوین Disco Elysium (توسعه داده شده توسط استودیو ZA/UM)، Control (ساخته شده توسط استودیو Remedy Entertainment) و Untitled Goose Game (توسعه داده شده توسط استودیو House House) را شکست داده و خود برترین بازی مراسم گردد که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

از آنجایی که این بازی قبلا فقط بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس بود، بسیاری انتظار دارند که Outer Wilds با استقبال زیادی از سمت بازی‌بازان بر روی نینتندو سوییچ مواجه گردد.

عنوان Outer Wilds هم اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد و قرار است تا در تابستان امسال برای نینتندو سوییچ نیز منتشر شود.

نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ به نظرتان رویداد دیشب نینتندو سوییچ توانست تا طرفداران را راضی نگه دارد؟ با ما به اشتراک بگذارید.