دیجیزا/ طرفداران بازی Monster Hunter در سال آینده منتظر سورپرایزهایی از سری Monster Hunter روی کنسول نینتندو سوئیچ خواهند بود. با این حال، به‌نظر می‌رسد که اخبار ناخوشایند زیادی در مورد عنوان اسپین آف Monster Hunter به تازگی تأیید شده است.

طبق مصاحبه Gamereactor با تهیه کننده‌ی سری رایوزو سوجوموتو (Ryozo Tsujimoto)، این شرکت قصد ندارد نسخه‌ی اصلی بازی Monster Hunter Stories را ببرای کنسول جدید شرکت نینتندو منتشر کند.

شکرت کپکام (Capcom) در ماه سپتامبر بخش عمده‌ای از ویترین‌های Partner Direct Nintendo را به خود اختصاص داده بود. در حین این رویداد، شرکت کپکام اعلام کرد که دو بازی از سری Monster Hunter سال آینده برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهند شد. یکی از این عناوین، Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin، دنباله‌ای برای Monster Hunter Stories است که قبلا در کنسول نینتندو تری دی اس با استقبال خوبی مواجه شده بود. متأسفانه، برای کسانی که نینتندو سوئیچ دارند اما Monster Hunter Stories را از دست داده‌اند ، به نظر می رسد کپکام قصد انتقال عنوان کنسول تری دی اس به سوئیچ را ندارد.

سوجوموتو در این مورد توضیح داد: «در حال حاضر هیچ برنامه ای برای آوردن Monster Hunter Stories اصلی به کنسول نینتندو سوئیچ وجود ندارد.»

این بیانیه به نظر کاملا جدی و از پیش برنامه‌ریزی شده به نظر می‌رسد، هرچند جای کمی امیدواری وجود دارد که اگر تقاضا به اندازه کافی زیاد باشد، احتمال وجود پورت این نسخه دور از ذهن نیست. با وجود سخت افزار و صفحه نمایش منحصر به فرد کسنول تر دی اس ، پورت مستقیم سوئیچ احتمالاً دشوار خواهد بود ، زیرا برای جای دادن یک صفحه باید جنبه‌های Monster Hunter Stories تغییر کند. خوشبختانه ، سوجوموتو کمی خبر خوب برای کسانی که ممکن است داستان اصلی Monster Hunter Stories را از دست داده باشند، ارائه می‌دهد.

وی تأیید می کند: «بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin دارای یک داستان و قهرمان جداگانه است ، بنابراین کسانی که نسخه‌ی اصلی را از دست داده‌اند می‌توانند بدون مشکل به دنباله‌ی سری بپردازند. هنوز هم، افرادی که کنسول تری دی اس دارند ممکن است بخواهند Monster Hunter Stories را تجربه کنند، چون بازی در همان دنیا جریان دارد.»

طرفداران Monster Hunter می‌توانند انتظار داشته باشند Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin زمانی در تابستان ۲۰۲۱ منتشر شود. گرچه هنوز تا تابستان زمان زیادی باقی مانده است، اما کپکام به دلیل ادامه بیماری همه گیر COVID-19 با چالش‌هایی روبرو شده است. در حقیقت، بازی Monster Hunter Rise به دلیل همه گیری از تاریخ انتشار اصلی خود به ماه مارس تغییر زمان داد، بنابراین می‌توان تصور کرد که Monster Hunter Stories 2 نیز تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته باشد.

کسانی که می‌خواهند طعم و مزه‌ی آنچه را که مجموعه‌ی اسپین آف Monster Hunter ارائه می‌دهد، را بچشند می‌توانند قبل از آن  Monster Hunter Stories بر روی کنسول تری دی اس نینتندو را امتحان کنند.