دیجیزا/ استودیوی تاینی‌بیلد (TinyBuild) که در گذشته از عرضه‌ی بازی پرطرفدار Hellpoint برروی کنسول‌های نسل نهمی خبر داده بود، امروز اعلام کرد که این نسخه‌ها سال آینده به دست هواداران خواهد رسید. برای مشاهده‌ی جزئیات تکمیلی در این خصوص، ما را در ادامه همراهی کنید.

دو شرکت کاردل گیمز (Cardle Games) و تاینی بیلد که به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی Hellpoint را به عهده دارند، امروز از انتشار این بازی در تاریخی نامشخص از سال آینده برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس خبر دادند. این نسخه‌ها نسبت به گذشته کیفیتی به مراتب بیشتر خواهد داشت و علاوه‌بر آن، بارگذاری‌ها در زمان کمتری انجام می‌گیرد. سازندگان تا این جا پشتیبانی خوبی از این بازی داشته‌اند. به عنوان مثال، چندی پیش نسخه‌ی فیزیکی این عنوان معرفی شد که برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

Hellpoint از سری عناوین اکشن و نقش‌آفرینی در سبک آثاری نظیر Dark Souls است که چندی پیش به صورت دیجیتالی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت و استقبال خوب بازی‌بازان را هم در پی داشت. همین قضیه باعث شد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن هم در دست توسعه قرار گیرد که اواخر این ماه به دست دارندگان این کنسول خواهد رسید. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به این ژانرها هستید، Hellpoint را به هیچ وجه از دست ندهید.

Hellpoint داستان فردی را روایت می‌کند که در یکی از روزها از خواب بیدار شده و خود را به طرز مرموزی در یک ایستگاه فضایی می‌یابد. پس از مدتی متوجه می‌شوید که در این ایستگاه تنها نیستید و موجودات عجیب و غریبی قصد از بین بردن شما را دارند. گیم‌پلی بازی بسیار پیچیده و درگیر کننده است و حال و هوای فضا را به خوبی به بازی‌بازان منتقل می‌کند. پازل‌های چالش برانگیز فراوانی هم در آن به چشم می‌خورد که نباید آن‌ها را از دست داد. ضمنا بخش آنلاینی نیز در بازی وجود دارد که قادر هستید تا آن را با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان تجربه کرده و لذت ببرید.

نسخه‌های گفته شده از سوی منتقدان متای ۶۴ را دریافت کرد که از طریق این ضفحه می‌توانید شاهد نقدها و نمرات آن باشید. همچنین مطالعه‌ی نقد و بررسی این اثر به قلم سعید آقابابایی از این نشانی امکان‌پذیر است. انتظار می‌رود که در روزهای پیش رو ویدئویی از نسخه‌های نسل نهمی Hellpoint در اختیار هواداران قرار گیرد.