دیجیزا/ به نظر می‌رسد آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) به بازی Ghost of Tsushima 2 اشاره دارد و محبوبیت نسخه‌ی اول باعث شده است که بدون وقفه کار بر روی بازی دوم آغاز شود.

ساعاتی پیش در وبسایت رسمی ساکر پانچ یک آگهی شغلی منتشر شد که طبق آن، تیم سازنده به یک طراح مبارزه نیاز دارد. آن‌ها در این باره توضیح دادند که تمرکز اصلی بازی روایت غنی به همراه راه‌های نوآورانه‌ی مبارزه است. یک طراح مبارزه باید به موارد متعددی از قبیل هماهنگی قدرت‌ها و یک دست بودن روایت توجه داشته باشید. در آگهی شغلی آمده است که فرد مورد نظر مسئولیت‌های زیر را بر عهده دارد:

ساخت نمونه‌ی اولیه، پولیش و متعادل‌سازی دشمنان و همچنین ارائه‌ی شاخه‌ی مهارت‌ها و سیستم پیشروی
کار کردن با تیم طراحی برای خلق بهترین تجربه‌ در مبارزات
ایجاد یک ارتباط واضح و با نظم میان سایر افراد تیم طراحی سیستم مبارزه
بازخورد سریع نسبت به طرح‌های مفهومی و پیدا کردن راه حل در قبال انتقادات
همکاری در طراحی کلی اثر. ما یک گروه هستیم که به صورت مداوم با یکدیگر مراحل توسعه را پیش می‌بریم و انتظار داریم هر یک از اعضای تیم، بر روی تجربه‌ی نهایی بازی تاثیرگذار باشند.

نیازمندی‌های شغل

برای قبول شدن در این آگهی باید Ghost of Tsushima را بازی کرده و تمامی هسته‌های اصلی سیستم مبارزه را درک کرده باشید.
بیش از ۳ سال در صنعت بازی‌های ویدیویی فعالیت کرده و در این دوره بر روی بازی‌های AAA کار کرده باشید.
به راحتی نمونه‌ی اولیه ارائه دهید و آن را بازگو کنید.
در زمینه‌ی برنامه‌نویسی خبره باشید.
باید به خوبی با سایر اعضای تیم توسعه ارتباط برقرار کنید و با نظم مراحل ساخت را پیش ببرید.
در زمینه‌ی طراحی مبارزات مدرن آگاهی داشته باشید.
باید توانایی کار در آمریکا را داشته باشید و همچنین با نقل مکان به سیاتل مشکلی نداشته باشید.

توانایی‌هایی که بهتر است داشته باشید

مهارت کافی در برنامه‌ی Maya، مدل‌سازی سه بعدی و ساخت انیمیشن
تجربه‌ی کار بر روی سیستم مبارزات با سلاح سرد
تجربه‌ی کار کردن بر روی سیستم‌های پیشروی و سرمایه‌گذاری
هنوز چیزی به صورت رسمی مشخص نیست، اما با توجه به آگهی شغلی و مخصوصاََ اولین مورد ذکر شده در نیازمندی‌های شغل، به نظر می‌رسد که تیم ساکر پانچ بر روی ادامه‌ی Ghost of Tsushima کار می‌کند.

بازی Ghost of Tsushima از نظر منتقدین و همچنین طرفداران یکی از تحسین برانگیزترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ به شمار می‌آید و به دلیل گیم‌پلی اکشن، ماجراجویی بی‌نظیر، داستان عالی و زیبایی بصری فوق‌العاده، تبدیل به یک اثر فراموش نشدنی و ماندگار شده است. از طرفی مدتی پیش مجله‌ی ژاپنی فامیتسو (Famitsu) در یک نظرسنجی از ۱۳۲ نفر توسعه‌دهنده و شخصیت مشهور کشور ژاپن برای انتخاب بهترین بازی ویدئویی دعوت کرده بود تا از میان عناوین مختلف، سه بازی برتر خود را انتخاب کنند. طبق این نظرسنجی، عنوان Ghost of Tsushima، اثر استودیوی ساکر پانچ، محبوب‌ترین اثر اشخاص مطرح ژاپن است.