دیجیزا/ تیم سازنده‌ی بازی Dragon Quest 11 امروز در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که این عنوان در آینده‌ای نزدیک بر روی سرویس گوگل استدیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که اطلاع دارید، تا به حال نسخه‌های مختلفی از فرنچایز Dragon Quest بر روی پلتفرم‌های گوناگونی عرضه شده است و اکثر آن‌ها هم مورد استقبال بازی‌بازان زیادی قرار گرفته است. یازدهمین نسخه از این سری ابتدا در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد و در حال حاضر هم بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و نینتندو ۳DS قابل تجربه است.

تیم سازنده نیز سعی داشته است تا به منظور افزایش محبوبیت این نسخه، پشتیبانی بسیار خوبی از آن داشته باشد. همین اتفاق نیز رخ داد و تا به حال به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی زیادی برای آن در دسترس قرار گرفته است. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به این سری و یا ژانر اکشن و نقش‌آفرینی هستید، Dragon Quest 11 را به هیچ وجه از دست ندهید.

گفتنی است که دو استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته است.

جالب است بدانید که از انتشار نسخه‌ی اول این سری تا کنون بیش از ۳۵ سال می‌گذرد که این قضیه قدمت و محبوبیت بالای آن را نشان می‌دهد. اسکوئر انیکس برنامه‌های زیادی برای آینده‌ی این فرنچایز نیز دارد. یکی از این برنامه‌ها، انتشار نسخه‌ی یازدهم بر روی سرویس گوگل استدیا در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ (۳۰ مارس ۲۰۲۱ میلادی) است.

حال باید منتظر بود و دید که آیا نسخه مذکور مورد توجه بازی‌بازان این پلتفرم قرار خواهد گرفت یا خیر. ضمنا قیمت این نسخه ۳۹٫۹۹ دلار(حدود ۹۶۰ هزار تومان) خواهد بود.

در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون بازی Dragon Quest 11 و یا نسخه‌ای از آن تحت عنوان Dragon Quest 11 S: Echoes of an Elusive Age Definitive Edition، آن‌ها را فورا به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.