دیجیزا/ مایکروسافت دقایقی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که بازی DOOM Eternal به زودی به سرویس اکس‌باکس گیم پس اضافه خواهد شد. این بازی رسماً در تاریخ ۱۰ دیجیزا (۱ اکتبر) به سرویس گیم پس کنسولی اضافه می‌شود.

روز گذشته حساب رسمی اکس‌باکس در توییتر، تصویر مرموزی را به اشتراک گذاشت که در آن به طور ضمنی به عرضه‌ی عنوان DOOM Eternal برروی گیم پس اشاره شده بود. حال این عنوان قرار است در هفته‌ی آینده به صورت رسمی برروی سرویس گیم پس کنسولی عرضه شود.

وب‌سایت رسمی اکس‌باکس با انتشار پستی اعلام کرد که بازی DOOM Eternal به صورت رسمی در تاریخ ۱ اکتبر به سرویس اکس‌باکس گیم پس اضافه خواهد شد. آخرین اثر استودیوی اید سافتور (id Software) قرار است برروی سرویس گیم پس کنسولی عرضه شود. اما مشترکان این سرویس برروی رایانه‌های شخصی، تا پیش از انتهای سال جاری میلادی این بازی را برروی گیم پس تجربه خواهند کرد.

بازی DOOM Eternal هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، سرویس استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این عنوان قرار است در تاریخی نامشخص برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس | اس و نینتندو سوییچ عرضه شود. بسته الحاقی  The Ancient Gods – Part 1 قرار است در تاریخ ۲۹ دیجیزا ماه ۱۳۹۹ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۰) عرضه خواهد شد.