دیجیزا/ شرکت هدآپ گیمز (Headup Games) همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز بازی جالب Bridge Constructor: The Walking Dead را برروی پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار داد.

Bridge Constructor: The Walking Dead از سری عناوین فکری و پازلی بوده که استودیوی هدآپ گیمز به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته است. این بازی هم‌اکنون برروی پلتفرم رایامه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و همچنین سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و بازی‌بازان به راحتی می‌توانند آن را دریافت و تجربه کنند.

بسیاری از بازی‌بازان به بازی Bridge Constructor علاقه‌ دارند و آن را برروی پلتفرم‌های مختلف تجربه کرده‌اند. در این بازی باید پل‌های متنوعی را طراحی کرده تا اتومبیل‌ها بتوانند بدون دردسر از آن عبور کنند. حال Bridge Constructor: The Walking Dead دومین نسخه از این سری به حساب می‌آید و تیم سازنده برای ساخت آن از سریال مشهور The Walking Dead الهام گرفته‌اند. در این نسخه هم باید با ساخت و یا از بین بردن پل‌ها، مانع ورود زامبی‌ها به قلمروی خود شوید. جالب است بدانید که علاوه‌بر این کار، می‌توانید به فعالیت‌های دیگری نظیر تله‌سازی نیز بپردازید.

شاید ایده‌ی ساخت Bridge Constructor: The Walking Dead کمی عجیب به نظر برسد، اما بازی‌بازان پس از طی کردن چند مرحله نسبت به جذابیت‌های آن آگاه خواهند شد. ضمنا در این بازی شخصیت‌های معروف مجموعه‌ی گفته شده همچون Darly، Michonne و Eugene نیز به چشم می‌خورد. تیم سازنده قول داده است که در آینده با عرضه‌ی چند به‌روزرسانی به محتویات آن اضافه خواهد کرد.

قیمت بازی Bridge Constructor: The Walking Dead برروی گوشی‌های هوشمند برابر با ۴٫۹۹ دلار است و پیش‌بینی می‌شود که در آینده تخفیف ویژه‌ای بخورد.