دیجیزا/ کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند هفته‌ی آینده بازی‌های Pillars of Eternity: Definite Edition و Tyranny: Gold Edition را به صورت رایگان تجربه کنند.
   
فروشگاه اپیک گیمز به‌صورت هفتگی دو بازی را به مدت یک هفته به‌صورت کاملا رایگان در فروشگاه خود قرار می‌دهد و کاربران می‌تواند با اضافه کردن آن به‌ فهرست بازی‌های خود آن را برای همیشه در اختیار داشته باشند. بازی رایگان این هفته در Epic Games Store هم اکنون قابل دسترسی است و هفته آینده نیز دو بازی رایگان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

 بازی مستقل زیبا و محبوب استودیو Studio Pixel یعنی Cave Story+ این هفته در فروشگاه اپیک گیمز رایگان است. در این بازی پر رمز و راز و سرگرم کننده و سریع، شما با دویدن، پریدن، شلیک و پرواز راه خود را در دنیای بازی پیدا می‌کنید. این بازی تا ۲۰ آذر ماه در دسترس خواهد بود.

هفته آینده در تاریخ ۲۰ آذرماه، بازی‌های Pillars of Eternity: Definite Edition و Tyranny: Gold Edition نیز برای دانلود و اضافه شدن به لیست بازی‌های شما به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Pillars of Eternity از استودیو آبسیدین در دنیای Eora جریان دارد و شما را به یک ماجراجویی می‌فرستد که در آن گزینه‌هایی که انتخاب می‌کنید و تصمیم‌هایی که می‌گیرید سرنوشت شما را شکل می‌دهد. شما می‌توانید به عنوان یکی از شش نژاد انسان، Aumaua ،Dwarf ،Elf ،Godlike و Orlan بازی کنید. این بازی همچنین شامل ویژگی‌های شخصی سازی عمیقی به همراه یازده کلاس موجود مانند Barbarian ،Chanter ،Cipher ،Druid ،Fighter و… می‌شود. شما با استفاده از سیستم Reputation می‌توانید با جناح‌های مختلف پیمان صلح ببندید و اقدامات و انتخاب‌های شما عواقب گسترده‌ای به دنبال دارد.

این نسخه‌ی بازی شامل White March: Parts 1 & 2، بسته‌های الحاقی بازی، ساوندترک اصلی، Digital Collector’s Book، یک رمان و موارد دیگر می‌شود.

بازی Tyranny: Gold Edition یک بازی نقش آفرینی داستان محور است که در آن انتخاب‌های شما در جهان بازی تأثیر می‌گذارد. این بازی شما را به عمق رازهای Terratus فرو می‌برد تا عدالت را به Tiers بازگردانید. همچنین علاوه بر منطقه‌ی جدید Bastard’s Wound، بازی این فرصت را به شما می‌دهد تا درباره‌ی پارتی خود از طریق سه Companion Quest با حضور Lantry ،Verse و Barik بیشتر بدانید. این نسخه از بازی شامل تمامی بسته‌هال الحاقی می‌شود.

بازی‌های Pillars of Eternity: Definite Edition و Tyranny: Gold Edition تا تاریخ ۲۷ آذر ماه در دسترس خواهند بود.

*تصویر تزئینی است