دیجیزا/ شرکت سونی فهرست عناوین جدیدی که به زودی به مجموعه بازی‌های سرویس PlayStation Now اضافه می‌شوند را اعلام کرده است. در فهرست اعلام شده، نام عناوینی همچون Rage 2، Injustice 2 و Kingdom Come: Deliverance به چشم می‌خورد.

براساس اطلاعات منتشر شده، بازی‌های F1 2020، Injustice 2، RAGE 2، Kingdom Come: Deliverance، My Time at Portia و Warhammer: Vermintide 2 از روز سه‌شنبه ۱۳ آبان ماه سال جاری (سوم نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی) به مجموعه عناوین موجود در سرویس Playstation Now اضافه خواهند شد.

البته اگر قصد دارید این سرویس را برای تجربه‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance تهیه کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که این بازی تنها تا تاریخ ۱۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ (۳۱ می سال ۲۰۲۱ میلادی) در دسترس مشترکین این سرویس باقی خواهد ماند.

Rage 2 عنوانی در سبک تیراندازی اول‌شخص است که توسط استودیوهای اید سافتور (Id Software) و اولانچ (Avalanche) توسعه یافته و در سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار گرفت.

هواداران عناوین سبک مسابقه‌ای و رانندگی احتمالا به خوبی با سری F1 آشنایی دارند. نسخه‌ی ۲۰۲۰ این بازی توسط استودیوی کدمسترز (Codemasters) توسعه یافته و در دسترس کاربران و هواداران قرار گرفت. این بازی به شما اجازه می‌دهد راننده، تیم، خودرو و بسیاری موارد دیگر را به سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کرده و تجربه‌ای لذت بخش از مسابقات فرمول یک را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شرکت سونی علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای را نیز فراموش نکرده و بازی محبوب و موفق Injustice 2 را به زودی در اختیار مشترکین سرویس PlayStation Plus قرار می‌دهد. این بازی که دومین نسخه از این سری محبوب به شمار می‌رود در زمان عرضه با استقبال بسیار خوب هواداران این سبک روبه‌رو شد.