اگر یک طرفدار خودروهای عضلانی هستید، ممکن است در تخیلات خود به فکر ترکیب مدل‌های مختلف افتاده باشید؛ برای نمونه شاید از خود پرسیده باشید که حاصل ترکیب شورولت کامارو و پونتیاک ترنس AM چطور خواهد شد؟! ظاهرا یک مالک خلاق به این سوال پاسخ داده است و حال قصد دارد تا حاصل دسترنج خود را در مزایده «مِکیوم» به فروش برساند. این کامارو توسط یک شرکت توسعه‌دهنده مدل‌های گوناگون پونتیاک، در روزگار خود به این شکل درآمده است و «کامارو SS ترنس AM هورست ادیشن» نام دارد. تنها ۱۵ عدد از این دستگاه تولید شده‌اند؛ خودروی یادشده نیز نهمین عضو این مجموعه دورگه و جالب تلقی می‌شود.

قطعات زیادی در طراحی بخش بیرونی بدنه استفاده شده‌اند تا شمایل کلی خودرو بیش از یک کامارو به پونتیاک ترنس AM نزدیک شود. چهره جلوی خودروی درحالی‌که هنوز هم همان فرمپردازی کامارو رو را در خود دارد اما به‌کلی دگرگون گشته است؛ هم‌اکنون شاهد استفاده از سپر جدید، جلوپنجره کلاسیک دوگانه پونتیاک، مه‌شکن‌ها و چراغ‌های دوگانه شبیه پونتیاک یادشده هستیم که به‌جای سفید، نارنجی هستند. استفاده از فضاسازی پونتیاک در باقی بخش‌های بدنه نیز ادامه دارد؛ روی کاپوت این خودرو شاهد پرنده فریادکش و زردرنگ ترنس AM هستیم که به کسانی که آن را می‌بینند نشان می‌دهد با خودرویی جدی سروکار دارند.

تیونر به بخش جلویی بسنده و نکرده و در کنار خودرو نیز شاهد استفاده از رینگ‌های طلایی با دورکشی نقره‌ای مخصوص ترنس AM هستیم که درون تایرهای گودیِر ایگل F1 قرار گرفته‌اند. یک خط طلایی نیز از کاپوت برروی خط شانه خودرو ادامه می‌یابد تا به بخش پشتی خودرو برسد؛ جایی که شاهد بهره‌وری از یک سپر کاملا جدید، اسپویلر نازک و چراغ‌های منحصربه‌فرد شبیه چراغ‌های ترنس AM هستیم. فروشنده در لیست مشخصات این خودرو ذکر کرده است که سقف فیبرکربنی این کامارو به‌صورت T شکل باز می‌شود.

نیروگاه این کامارو بازسازی‌شده یک موتور ۶.۲ لیتری سوپرشارژ V8 است که قدرتی برابر با ۶۵۰ اسب بخار دارد. این قدرت ازطریق یک جعبه‌دنده ۶ سرعتی دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود تا راننده بتواند به‌راحتی توجه جمعیت را به خود جلب کند.

بخش داخلی نیز شاهد تغییرات متعددی بوده است؛ صندلی‌های چرمی، داشبورد سراسری و تخته درها به دو رنگ نارنجی و سیاه مزین شده‌اند تا با رنگ بدنه و چراغ‌ها تطبیق داشته باشند. تیونر برای هرچه جذاب‌تر کردن این خودرو، بخش‌هایی از جنس فیبرکربن را در نیز درون کابین جاسازی کرده است.